græstrimmer
Fra : Bagmanden

Dato : 24-06-06 08:54

Min gamle græstrimmer, en rød Silvan, er dumpet og fundet for
"let".
Snorene ryger hele tiden ind i spolehuset og jeg bruger mere tid
på at hive de to forbandede snore ud end tide på at trimme.
Græsset ryger ind omkring spolern og jammer automatikken og de to
snorehuller i den yderste plastikring har jeg mistænkt for at
være så skarpe at de stille og roligt gnaver snoren over...
sørgelig maskine!

Så den er nu gået til de himmelske utrimmede Silvangræsmarker og
her opstår det det næste problem: Hvilken model skal jeg købe som
er servicevenlig og ikke mindst med et snoresystem der er
pålideligt og robust!!

Prisen er ikke nødvendigvis vigtig!
Mærke/model - erfaringer søges!

Takker

--
F.B.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 24-06-06 15:10

"Bagmanden" <zillyink@hotmail.com> skrev
> [...]
> her opstår det det næste problem: Hvilken model skal jeg købe som
> er servicevenlig og ikke mindst med et snoresystem der er

Du kan spare dig selv for en masse besvær og penge, og naboerne for en masse
støj, ved at klippe græskanter med en gasbrænder. Jeg anbefaler 'model
spadserestok'. Nem og aut. tændende. Husk blot brandfaren, enhver brug i
især tørt vejr sluttes af med et røgcheck.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen