S: Canon A70 og / eller Under vands hus Ca~
Fra : Ukendt

Dato : 23-06-06 23:55

jeg har et Canon A70 som jeg vil sælge, jeg syntes faktisk det er et fedt
kamara,
som tager nogle rigtig gode billeder og video klip i VHS kvalitet
det er i god stand og har tjent mig meget godt, det har en "lille" løs
forbindelse i LCD skærmen nogle gange, forstået sådanne at nogle (ikke ret
tit), flimmer LCD skærmen, men så kan man lige give et lille klap på siden
af LCD skærmen og så virker den perfekt igen.

det sælges for højeste bud over 400,- plus porto

jeg har også et undervands hus til det WP-DV700, som jeg også vil sælge.
Det er tæt til 40m og i perfekt stand, fejler intet.
jeg ved ikke helt hvad mindste prisen skal være for det, men det koster
2200,- fra nyt og er som sagt i perfekt stand

uanset om man er dykker eller ej er det faktisk ret fedt med sådanne et hus,
putter du kamaraet i huset , skal du ikke tænke på at passe på det, hvis det
feks begynder at regne, hvis du er på stranden, til fest hvor der bliver
væltet en sodavand, i badekaret, i svømme hal osv osv osv både som dykker
har jeg været utrolig glad for det hus men også som almindelig famielie far.
har jeg brugt det enormt meget.
det giver MANGE gode billeder i situationer hvor du ellers ikke ville have
et kamera med til at forevige situationen

så kom med nogle bud på kamaraet eller UV-huset eller den samlet pakke.
(jeg har lidt forskæligt ekstra udstyr, opladlige batterier, oplader, ekstra
kort, kortlæser, hvis der er nogle der er interaseret i at give et godt
tilbud på det hele)

mvh Morten