Bravo Tours :-(
Fra : Charterturist

Dato : 23-06-06 15:38

Nu bruger Bravo Tours "næsten" ejendoms mægler " fiduser"
( Kun et stenkast fra vandet )

eller noget i den stil.

Vi valgte et hotel i deres katalog, kun 300 meter til centrum
kun 350 meter til stranden. ( 10. juni 2006 )
Fik af guiden udleveret et kort, hvilken vej der førte der til
stranden, hvor også velkomstmødet foregik.

Det vise sig at være 1250 meter til centrum og 1300 m. til strand,
klagede til rejselederen på stedet.

Og efter vi kom hjem, og gjorde vi opmærksom på det, nu siger de
at der var en skovsti til stranden, og den kun var 300 meter.

Købte et kort over området da vi var der, og det er et cm kort ( 1
cm=100meter)
lægger en linial på fra hotel til strand, og det viser så 7 cm = 700 meter
og det var hvis den omtalte skovsti, var i lige linie. Er ikke på noget
kort.

Det er jo klart, de får den bedste pris, hvis hotellet har en attraktiv
belliggenhed, men de kan nu engang ikke flytte det.

Er handicappet, bruger rolator, og havde ALDRIG købt en ferie
1300 meter fra stranden, men havde fundet noget andet.

Kommentar fra Bravo Tours Marketings og kundeservice chef var,
vi kunne jo klage til Rejseankenævnet, der hårdnakket påstår at
hotellet ligger så tæt på stranden, som de skriver.

mvh. M.Pedersen
PS, det var ikke en tilbudd/afbudsrejse, og købt den 16. januar.

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-06-06 20:05

Charterturist skrev den 23-06-2006 16:38:

snip: om antal meter til straden!

> [...]
>
> mvh. M.Pedersen
> PS, det var ikke en tilbudd/afbudsrejse, og købt den 16. januar.

Ta' den med Rejseankenævnet!

Jeg har godt nok aldrig selv haft noget med rejseankenævnet at gøre, men
sådan som du beskriver sagen, så må den være lige til højre fod for dem.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk