Ejendomsavancebeskatningsloven ved fraflyt~
Fra : M Sørensen

Dato : 23-06-06 10:27

Vi ejer en grund i det sydlige EU. Hvis vi fraflytter DK, skal vi så
betale ejendomsavanceskat af en evt ureraliseret værdistigning, på
samme måde som det gøres for værdipapirer?

Hvordan beregnes den slags i praksis?

mvh

Martin

Fra : M Sørensen

Dato : 24-06-06 11:14

M Sørensen wrote:
> [...]
> betale ejendomsavanceskat af en evt ureraliseret værdistigning, på
> samme måde som det gøres for værdipapirer?

Nu Har jeg søgt og søgt, og jeg kan ikke finde en bid om
ejendomsavancebeskatning ved fraflytning til udlandet. Jeg har haft fat
i ligningsvejledningen
http://skat.dk/display.aspx?oID=102490&vID=201102&indhold=1#i103367 og
fraflytning står _ikke_ som ligestillet med afståelse - betyder det
at det ikke er tilfældet?

Der må da være nogen her som ved det.

mvh

Martin