Amager strandpark, nogen erfaringer?
Fra : Sole Viktor

Dato : 23-06-06 09:03

Overvejede at tage et smut til amager strandpark og lave et dyk, har
læst nogle gamle nyheder om at der skulle være lavet plads til
dykkere...

Nogen der har erfaringer derfra?

Let at komme ind/ud, parkere bil i nærheden, maks dybde, noget
specielt at se, osv, med andre ord nogle der har erfaringer de vil
dele?

på forhånd takker, mvh Sole

Fra : TT

Dato : 23-06-06 09:07

"Sole Viktor" <sole@sole.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Ved ikke med "plads til dykkere" men det er planen at lave en "dykker bane"
jeg var der i går, fine forhold, man kan køre derud parkere og gå et kort
stykke så er man i vandet på stranden, det bliver hurtigt 3 meter, og det
var alt hvad jeg skulle bruge i går - der var liv på bunden og vandet var 15
grader "varmt" - Der er åbnet en dykkershop derude, hvis man lige mangler
nogle stumper. Der er også toilet, brusere og så videre....

Alt i alt et besøg værd.

-Torben