Hytter på Touring Camp.
Fra : Ole Axelsen

Dato : 22-06-06 21:01

Jeg skal på Touring Camp i weekenden, for første gang, og har reserveret en
hytte til mig og familien. Så langt så godt, men jeg kan ikke finde ud af,
om vi selv skal medbringe sengetøj. Er der nogen her der lige kan huske det?

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-06 00:43

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@privat.dk-k> skrev i en meddelelse
> [...]
> en hytte til mig og familien. Så langt så godt, men jeg kan ikke finde ud
> af, om vi selv skal medbringe sengetøj. Er der nogen her der lige kan

Du skal selv medbringe sengetøj/ sovepose.

Det er et smadderdejligt sted så god tur.

--
Dannie

Fra : Ole Axelsen

Dato : 23-06-06 05:58

Dannie wrote:
> "Ole Axelsen" <oleaxelsen@privat.dk-k> skrev i en meddelelse

> Du skal selv medbringe sengetøj/ sovepose.
>
> Det er et smadderdejligt sted så god tur.

Tak for svar

Fra : Ole Axelsen

Dato : 25-06-06 21:23

Ole Axelsen wrote:
> [...]

Vi var der, og vi _havde_ dyner med. Der er virkelig dejligt på stedet, så
det er helt sikkert ikke sidste gang vi kommer der.