Outlook - Hvor annulere jeg ikke sendt kvi~
Fra : Is

Dato : 22-06-06 19:14

Hej

Jeg har nogle gamle mailadresser som jeg stadig tømmer, men jeg kan ikke
sende fra disse.

Nu fik jeg en der ønskede svar for læst, dette kom jeg til at sige ja til
!!! men da jeg ikke kan sende fra den, går den i fejl. den kan jeg så
annulere, men efter få minutter kommer den igen.

hvor kan jeg slette denne kvitering som ikke kan sendes ??? jeg kan ikke se
hvor den befinder sig !

Outlook 2003

Erik Isager

Fra : L.E.P.

Dato : 23-06-06 14:23

Thu, 22 Jun 2006 20:14:01 +0200, skrev "Is"
<detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> :

> [...]
>annulere, men efter få minutter kommer den igen.
>
>hvor kan jeg slette denne kvitering som ikke kan sendes ??? jeg kan ikke se

Mon ikke den er i Udbakken som alle mails andre der skal sendes.

Hilsen Lars

Fra : Is

Dato : 23-06-06 18:39

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Thu, 22 Jun 2006 20:14:01 +0200, skrev "Is"
> <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> :

> Mon ikke den er i Udbakken som alle mails andre der skal sendes.

Nej, jeg kan ikke se den nogle steder !

Men det er lykkedes mig at få sendt den ved at gå på nettet ved mit modem,
og den gamle forbindelse .

Men for en anden gangs skyld, ville det da være rart at vide hvordan man kan
annulere denne ikke sendte kvitering. Almindelige mail bliver i udbakken, og
så kan jeg vælge med hvad jeg vil sende med.

Erik Isager

Fra : Jan

Dato : 23-06-06 23:58

Mon du ikke bare kan sætte din smtp server på læser konti til din nuværende,
det vil jeg tro.

Mvh Jan

Fra : Is

Dato : 24-06-06 10:05

"Jan" <jan.h@rnet_nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Mon du ikke bare kan sætte din smtp server på læser konti til din
nuværende,
> det vil jeg tro.

Jeg har sat den til at hente på alle mine mail adr. men jeg synes ikke jeg
kan sende fra min gamle get2net via TDC bredbånd. ( Hvilket der heller ikke
er noget problem i det daglige, da jeg kan vælge fra hvilken mail adr jeg
vil sende, problemet var at jeg ikke kunne finde hvor kviteringen "opholdt"
far jeg havde sagt ja til at sende den og til den var sendt. Den prøvede at
sende ca hvert 5 min, og når det så ikke lykkedes kom der en fejlmedelse, og
den iriterede mig )

Erik Isager

Fra : Calle.

Dato : 24-06-06 10:47

Is wrote:
> [...]
> til den var sendt. Den prøvede at sende ca hvert 5 min, og når det
> så ikke lykkedes kom der en fejlmedelse, og den iriterede mig )

det er fordi du skal ændre SMTP serveren på din get2net til den server du
har ved tdc. Men kun SMTP.

Så kan du sende fra din get2net mail også

--
*** Calle ***