Links til have bassiner
Fra : Thomas

Dato : 22-06-06 17:42

Hej NG

Er der nogen herinde der ligger inde med gode links til anlæggelse/
opbygning af større have bassiner, på nettet ?

Mvh

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 22-06-06 17:57

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen herinde der ligger inde med gode links til anlæggelse/
> opbygning af større have bassiner, på nettet ?

og jeg mener store! fx å-forløb og flere sammenhængene søer...
hvad med folie ? skal det svejses sammen eller kan det passe jeg engang så
at man bare skulle overlappe, så holdt vandtrykket samlingen tæt ?

Og filtre.... og hvilken dimension af pumpe skal man op i for at skabe et
strøm ( ikke en flod men en stille strøm der svare til en bæk eller en
lille å

osv osv

Mvh

Thomas

Fra : Jens G

Dato : 22-06-06 18:41

On Thu, 22 Jun 2006 18:41:40 +0200, "Thomas"

Prøv på http://www.havedammen.dk/

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.