Plæneklipper - anbefalinger til valg?
Fra : Ukendt

Dato : 22-06-06 16:39

Hej
Jeg skal have ny plæneklipper. Denne gang skal den være i orden.

Nogen anbefalinger?

Jeg har set på en Klippo Champion til 3600.- kroner ...Den ser god ud.

Vores plæne er en helt almindelig, ikke særlig velholdt parcelhusplæne.

Venlig hilsen
Lars

www.fotomaleren.dk - portrætmaleri efter foto - lige nu 25% rabat på
studenterportrætter

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 22-06-06 21:08

Hej!

Jeg tror du bliver rigtig glad for en Klippo. Jeg har i hvert fald kun hørt
godt om mærket.

Hilsen
Peter

Fra : SB

Dato : 22-06-06 21:26

"Peter Løhde Svarre" <svarre69@mali.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg tror du bliver rigtig glad for en Klippo. Jeg har i hvert fald kun
> hørt godt om mærket.
>
> Hilsen
> Peter

Har en Craftsman, den er jeg utrolig glad ved, har masser af kræfter og en
fornuftig skærebredde
har haft den nu i 6 år, og må nok tilstå, jeg er ikke ret godt til at holde
service på den, men den starter nu hvert år alligevel

Søren

Fra : alten

Dato : 23-06-06 09:13

Jeg, min bror og min far har en Klippo (forskellige modeller) er vi er alle
meget glade for den.

Du kan bruge Klippoguiden til at finde den der passer til dig:
http://www.klippo.dk/o.o.i.s/1490

mvh,
Henrik

Fra : Peter Schrøder

Dato : 23-06-06 10:25

LarsM skrev:
> Jeg har set på en Klippo Champion til 3600.- kroner ...Den ser god ud.

Den ser ikke ud til at kunne klippe tæt
ind til en væg?
Ginge har nogle "støjsvage" modeller hvor
klippebredden er større end afstanden mellem hjulene.

Peter Schrøder

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-06 21:34

> [...]
>
> Nogen anbefalinger?
>
> Jeg har set på en Klippo Champion til 3600.- kroner ...Den ser god ud.

Hej igen
Tak for de gode råd. Jeg har købt en Klippo Champion, men har endnu kun haft
lejlighed til at køre en enkelt gang med den, og jeg nåede ikke hele plænen
inden det blev regn. Men jeg tror, jeg bliver glad for den. Det virker som
godt kram.

Jeg har tjekket priserne i Sverige. Det kan godt betale at købe dem der,
hvis man alligevel skal over sundet. Måske ikke så meget for den lille
Champion, der lige nu fås til kampagnepris herhjemme, men for den dyrere
Excellent model, sparer man et større beløb... jeg valgte nu alligevel at
handle hos den lokale forhandler Byrgesen i Veksø www.bm-veksoe.dk. De
virkede meget kompetente, og jeg kan godt lide at ha' dem i nærheden.

Men for dem, der er intereserede, er her nogen priser til sammenligning:

Dansk listepris:
Klippo Champion: dkr 3895 - kampagnepris: 3595
Klippo Excellent: dkr 4445

Pris i Sverige:
Klippo Champion: Skr 3990
Klippo Excellent: Skr 4590

Priser tjekket hos www.Bauhaus.se og www.Optimera.se
Med den aktuelle vekselkurs på cirka 0,82 bliver det cirka dkr 3300 hhv.
3800

mvh
Lars
www.fotomaleren.dk - Professionelt portrætmaleri - og andet maleri efter dit