Stadig et par Yamaha 2005 på tilbud
Fra : Steen E.

Dato : 21-06-06 22:38

På vej hjem fra arbejde forbi Fisker på Åboulevarden kan jeg se, at han
har fået et par R6'ere og en XJR1300 mere, nedsat med kr. 20.000,-
(2005 årgang)

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Thomas Mikkelsen

Dato : 22-06-06 07:22

Hvis vi skal reklamere

Kan jeg da fortælle at Bike-Shoppen i viborg har et par R6'ere, Rossi
modellen, til 150.000 på vej ind.

Så det da jeg hentede min nye Aprilia RSV1000R i fredags

Thomas Mikkelsen

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-06-06 07:25

Steen E. wrote:
> På vej hjem fra arbejde forbi Fisker på Åboulevarden kan jeg se, at han
> har fået et par R6'ere og en XJR1300 mere, nedsat med kr. 20.000,-
> (2005 årgang)

En tilbuds-TDM 900 med ABS anywhere?

--
vh
Torben - pengene har snart brændt hul i min lomme..