Ixus 500 erfaringer?
Fra : JHR

Dato : 21-06-06 18:58

Hej allesammen,
Nogen der har gode/dårlige erfaringer med subj i et undervandshus? Meget
gerne med eksempler

Mhv
Jeppe.

Fra : René

Dato : 21-06-06 20:14

kig på
http://digideep.com/english/digital/photo/camera/Canon/Digital-IXUS-500-/7/836

tryk på sample picture så kan du se andres billede taget med lige det
kamera

mvh

René

Fra : Claus 6000 Kolding

Dato : 21-06-06 20:30

jeg har taget nogle rigtig fede billeder med mit ixus 500, under vand, men
den kunne godt bruge lidt mere blitz.

nu er det desværre druknet i mellemtiden så vær meget omhyggelig med
kassen !!

mvh
Claus Jensen

Fra : Thomas V. Nielsen

Dato : 22-06-06 08:34

Hej Jeppe

Jeg har et brugt undervandshus tilsalg, det er næste ikke brugt pris 1000,-
kr.
Mit 1 årig knægt fik fat i mit Ixus 430 kamera, så var det defekt og jeg
kunne ikke købe et nyt Ixus 500 kamera, derfor har jeg det undervandshus
tilsalg.

Mvh
Thomas