WOW EnGB Client Patch 1.11?
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-06-06 16:25

Ok, Blizzards downloader kører med 2-4kb/s, når den overhovedet kører!

Hvor er der et godt mirror hvor man kan hente den nye patch til den
europæiske, engelske client?

(Jeg fremhæver EUROPÆISK fordi jeg lige har spildt 25minutter på at hente
en amerikansk patch der blev postet i alt.games.warcraft)

--
np: (Foobar 2000 is not active

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-06-06 16:32

On Wed, 21 Jun 2006 17:24:50 +0200, Thomas Jespersen wrote:

> Hvor er der et godt mirror hvor man kan hente den nye patch til den
> europæiske, engelske client?

Ok, jeg fandt den selv hos http://www.gamershell.com/

Jeg kører med min fulde båndbredde i download, meget bedre end Blizzards
klient :)

--
np: (Foobar 2000 is not active

Fra : PerX ...

Dato : 22-06-06 21:47

In article <aq461g54epvb$.bjuahm4d1jdl.dlg@40tude.net>,
jespersen.thomas@gmail.com says...
> Ok, Blizzards downloader kører med 2-4kb/s, når den overhovedet kører!

Så når patch 1.12 er på horisonten så kan du lære at lade baggrunds
downloaderen køre et par uger inden den går live

Fra : Bruno

Dato : 23-06-06 23:02

PerX ... wrote:
> Så når patch 1.12 er på horisonten så kan du lære at lade baggrunds
> downloaderen køre et par uger inden den går live

http://www.penny-arcade.com/comic/2006/06/21

nuff said

Fra : PerX ...

Dato : 24-06-06 21:28