Battlefield 2 Ping
Fra : Kell Petersen

Dato : 21-06-06 12:36

Hej jeg blev kicket af en administrator , fordi at min ping var for høj
Hvad er det , og hvordan forbedre jeg min ping..

Har ellers en 2 mbit/128 TDC linie

--

venlig hilsen
Kell Petersen

Fra : Bjarne K.

Dato : 21-06-06 13:14

"Kell Petersen" <NOshivSPAM@VELprivat.dk> wrote in message
> Hej jeg blev kicket af en administrator , fordi at min ping var for høj
> Hvad er det , og hvordan forbedre jeg min ping..

> [...]

Populært sagt er din forbindelses hastighed til den pågældende server.

Hvis det var en udenlandsk (udenfor eu) server, kan det være forklaringen på
den høje ping.
Hvis det var en dansk/nordeuropæisk, burde der ikke være nogle problemer

Check eventuelt under options, om din forbindelse er sat til T1, hvis den
er, ændre den tilbage til cable (tror jeg der står)

Du kan forresten se ping i server listen inden du logger på, og den fremgår
også inde i spillet på listen over spillere (det sidste tal der ændre sig
af og til)

Bjarne K.

Fra : TommyF

Dato : 21-06-06 13:18

On Wed, 21 Jun 2006 13:36:12 +0200, "Kell Petersen"
<NOshivSPAM@VELprivat.dk> wrote:

>Hej jeg blev kicket af en administrator , fordi at min ping var for høj
>Hvad er det , og hvordan forbedre jeg min ping..
>
>Har ellers en 2 mbit/128 TDC linie
Det er ikke altid noget du kan gøre noget ved, nogle ruter som
signalet løber er bedre end andre.
Ellers luk alt du ikke bruger Xfire, især MSM og lignende.

Fra : Kell Petersen

Dato : 21-06-06 23:33

Okay ,,
Er det fordi at min hastighed trækker de andres lidt ned ...? at man
risikere at blive kicket
Havde også diverse chat åben , men lukker dem ned fra nu af..

Ellers fedt nok med Battlefield 2
Håber at jeg bliver bedre ..
DK4 har nogle Hajer ,, hehe

Fra : TommyF

Dato : 22-06-06 14:58

On Thu, 22 Jun 2006 00:32:30 +0200, "Kell Petersen"
> [...]

>risikere at blive kicket
>Havde også diverse chat åben , men lukker dem ned fra nu af..

Ja for søren, luk alle former for chat, prøv kun at have TS og BF
kørende, luk alle andre online tjenester, så burde det være optimalt.

Jeg har ikke det problem, vi er et par tusende om at dele en 90Mb
linie, og der er mange ældre her så jeg har meget af linien for mig
selv, min bedste DL er indtil nu 4.7MB pr.Sekund.

Og det er for 70.Kr om måmeden. )

Jeg har ikke prøvet det BF2, vi er en MohSH klan, men du har ret, det
ser flot ud på DK4, skal nok også prøve det en dag.
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/