dba
Fra : mn

Dato : 21-06-06 12:33

Hej
Nogen der har adgang til den blå
Så vil jeg gerne have denne
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=44961959

mikael

Fra : Carl Dragert

Dato : 21-06-06 12:46

"mn" <mlvj@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej
> Nogen der har adgang til den blå
> Så vil jeg gerne have denne
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=44961959
>
> mikael
44854444

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-06-06 12:48

mn wrote:
> Hej
> Nogen der har adgang til den blå
> Så vil jeg gerne have denne
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=44961959

Har du ikke nogen Red Hot's nye på MP3 - den vil jeg gerne have.

--
vh
Torben

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 21-06-06 13:02

Torben Scheel skrev:

> Har du ikke nogen Red Hot's nye på MP3 - den vil jeg gerne have.

Alternativ indgangsvinkel :)

Havde jeg vidst man kunne få nummeret over mobilen havde jeg gjort det
dengang jeg manglede det :)

Fra : mn

Dato : 21-06-06 16:40

Hej
Nu har jeg fået numret
Takker
Mikael

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-06-06 06:28

mn wrote:
> Hej
> Nu har jeg fået numret

bum bum - 14 kr. rigere - tillykke!

--
vh
Torben

Fra : Molnit

Dato : 22-06-06 08:57

Torben Scheel skrev:

> bum bum - 14 kr. rigere - tillykke!

   Der er nok en der gir øl, med alle de ekstra penge på lommen.

--
VH
Lars Molnit

Fra : bem

Dato : 22-06-06 09:55

"Molnit" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Der er nok en der gir øl, med alle de ekstra penge på lommen.

Pi v, piv, græde græde, nå nu faldt jeres dba aktiers værdi nok med omkring
30-40 % igen, hvá. Det er da også bandsat irriterende, at man ikke kan få
lov at sælge uaktuelle annoncer uden at folk absolut skal forsøge at
unddrage sig at betale for dem....

/Bo

Fra : Dun@nt

Dato : 22-06-06 10:52

> [...]
> 30-40 % igen, hvá. Det er da også bandsat irriterende, at man ikke kan få
> lov at sælge uaktuelle annoncer uden at folk absolut skal forsøge at

Hvis annoncerne er så helvedes uaktuelle, hvorfor satan skal
nyhedsgruppen så belemres med formidlingen af dem?

Fra : bem

Dato : 22-06-06 10:58

"Dun@nt" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

Hvis annoncerne er så helvedes uaktuelle, hvorfor satan skal
nyhedsgruppen så belemres med formidlingen af dem?

Fordi man jo ikke kan vide, at de er uaktuelle før man har betalt 15 kr -
igen og igen og igen og igen. Derfor.

/Bo

Fra : Molnit

Dato : 22-06-06 11:10

bem skrev:
> [...]
> nyhedsgruppen så belemres med formidlingen af dem?
>
> Fordi man jo ikke kan vide, at de er uaktuelle før man har betalt 15 kr -

   ÆVl, hvis det sådan, så er det fordi man er for dum til læse hvad der
står i anoncerne. Vi er flere som har handlet en del på dba.dk det
sidste års tid, uden de problemer, og gjort gode handler hvor de sølle
15-50Kr. er peanuts vs. hvad vi har fået tingende til.

Fra : bem

Dato : 22-06-06 11:35

> ÆVl, hvis det sådan, så er det fordi man er for dum til læse hvad der
> står i anoncerne.

Du kan selv være et ævlehoved. Hvis MCén er solgt, så er annoncen uaktuel,
punktum. Hvad har det at gøre med at kunne læse? Der står måske i annoncen,
at den er solgt?

>Vi er flere som har handlet en del på dba.dk det
> sidste års tid, uden de problemer, og gjort gode handler hvor de sølle
> 15-50Kr. er peanuts vs. hvad vi har fået tingende til.

Til lykke med det. Hvad kommer det sagen ved?

/Bo

Fra : Carl Dragert

Dato : 22-06-06 11:21

"bem" <nospambemb@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> nyhedsgruppen så belemres med formidlingen af dem?
>
> Fordi man jo ikke kan vide, at de er uaktuelle før man har betalt 15 kr -

Hvad med at få oprettet en nyhedsgruppe dk.forbruger.dba
hvor alle kan rette henvendelse fremover

Fra : bem

Dato : 22-06-06 11:33

"Carl Dragert" <a@b.c> skrev i en meddelelse
> Hvad med at få oprettet en nyhedsgruppe dk.forbruger.dba
> hvor alle kan rette henvendelse fremover

Jeg er ligeglad - jeg bruger ikke dda, og hvis jeg gør, så betaler jeg for
det. Jeg synes bare det er anstrengende med det evendelige hylekor hver gang
der er én der spørger, når der nu ikke er et tilsvarende hylekor når nogen
efterspørger f.eks. ulovligt materiale som eksempelvis scanninger af blade
og den slags. Jeg begriber ganske enkelt ikke, hvorfor det lige præcis er
dba, der får nogen til at se rødt. Men nu er denne tråd allerede for lang,
og holdningerne er kendte - nogen er for, nogen er imod.

/Bo

Fra : Dr. Enduro

Dato : 22-06-06 11:55

bem skrev:

> nogen er for, nogen er imod.

Den vinkel havde jeg slet ikke set det ud fra endnu!

----

Hilsen Jan

Fra : bem

Dato : 22-06-06 12:02

"Dr. Enduro" <janeiffert@NOhotmail.comSPAM> skrev i en meddelelse

> Den vinkel havde jeg slet ikke set det ud fra endnu!

Det anede mig, så derfor ville jeg lige nævne det

/Bo

Fra : k

Dato : 22-06-06 12:37

der er da vist nogen som lige skal tørre øjnene en gang....

Dem som ikke vil belemres af dette enormt resource krævende enmne kan da
bare alde være at åbne det???

jeg har næsten altid udvidet adgang og jeg hjælper da gerne hvis jeg lige
falder over en som skal bruge et nr... der går ikke noget af mig for det...

--
Kasper

Fra : bem

Dato : 22-06-06 12:46

"k" <otzen@tv.dk> skrev i en meddelelse
> der er da vist nogen som lige skal tørre øjnene en gang....
>

> Dem som ikke vil belemres af dette enormt resource krævende enmne kan da
> bare alde være at åbne det???

Enig.

Kan du ikke lige kigge på din citatteknik - toppostning besværliggør
læsningen af indlæggene.

/Bo

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-06-06 12:48

k wrote:

> [...]
> falder over en som skal bruge et nr... der går ikke noget af mig for det...

Har du så ikke også Red Hot Chili Peppers nye til mig?

Kan du se pointen? - det her ikke noget at gøre herinde - og er alt for
egoistisk til at lade stå uangrebet og dermed gribe om sig. Masser af
nyhedsgrupper er ødelagt af den slags OT indlæg.

--
vh
Torben

Fra : bem

Dato : 22-06-06 13:18

> Har du så ikke også Red Hot Chili Peppers nye til mig?
>
> Kan du se pointen?

Nej, hvad er pointen? Kopiering af musikfiler er brud på ophavsretten. Det
er oplysning om et telefonnummer fra dba ikke.

> - det her ikke noget at gøre herinde - og er alt for
> egoistisk til at lade stå uangrebet og dermed gribe om sig.

Der er masser af OT indlæg at tage fat på - hvorfor er det altui kun dba
forespørgsler, der får dig op af stolen?. Forespørgsler om MC relaterede dba
oplysninger er ikke OT jf. fundatsen.

/Bo

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-06-06 13:32

bem wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, hvad er pointen? Kopiering af musikfiler er brud på ophavsretten. Det
> er oplysning om et telefonnummer fra dba ikke.

Sludder - jeg bad ikke om en _kopi_. Nu skal jeg stave pointen for dig -
begge forespørgsler er egoistiske og gavner ikke andre end spørgeren.

> Der er masser af OT indlæg at tage fat på - hvorfor er det altui kun dba
> forespørgsler, der får dig op af stolen?. Forespørgsler om MC relaterede dba
> oplysninger er ikke OT jf. fundatsen.

Vil du gerne have mig op af stolen eller vil du ikke? Hvis du gerne så
mere brok over OT indlæg, hvorfor angriber du så dem der er imod DBA
nassere?

--
vh
Torben

Fra : bem

Dato : 22-06-06 15:03

> Sludder - jeg bad ikke om en _kopi_.

Det var jo svært at regne ud, når du nu ikke skriver noget specifikt om
det...

> Nu skal jeg stave pointen for dig -

Du er sørme dygtig til at stave.

> begge forespørgsler er egoistiske og gavner ikke andre end spørgeren.

Skal alle indlæg herinde gavne flere end spørgeren? Kan du selv finde et
andet indlæg, som kun gavner spørgeren? "Gavner" det nogen, at en eller
anden efterspørger en mekaniker til at hjælpe sig? "Gavner" det nogen, at en
eller anden fortæller om en fed køretur han lige er kommet hjem fra?
"Gavner" det nogen at vide, at en eller anden lige har købt ny mc? "Gavner"
det nogen, at en anden lige har bestået en køreprøve, skal på ferie, lige er
kommet hjem fra ferie.....
Prøv lige at få styr på proportionerne i "problemets" omfang inden du farer
op.

> Vil du gerne have mig op af stolen eller vil du ikke?

Du må for min skyld hoppe og springe rundt lige så meget du har lyst til....

> Hvis du gerne så mere brok over OT indlæg, hvorfor angriber du så dem der
> er imod DBA nassere?

Jeg er faktisk ligeglad hvor meget du vil brokke dig over OT indlæg. Men i
øjeblikket brokker du dig over indlæg, som IKKE er OT, i dette tilfælde en
forespørgsel om MC-annonce på dba. Men det er jo tydeligt at det er såkaldte
"nassere", som er din målgruppe. Jeg savner stadig at se dig skabe dig, når
der er tale om nassere, der ikke vil betale for MC-blade men i stedet
efterspørger scanninger.

Kan vi ikke snart få at vide, hvorfor du har kastet din uforbeholdne
kærlighed på netop dba? Hvorfor er det en hemmelighed? Har du et horn i
siden på MC-revyen, siden de ikke kan tiltrække din udelte opmærksomhed?

/Bo

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-06 16:37

bem skrev i meddelelsen <449aa316$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

>Skal alle indlæg herinde gavne flere end spørgeren? Kan du selv finde et
>andet indlæg, som kun gavner spørgeren? "Gavner" det nogen, at en eller
>anden efterspørger en mekaniker til at hjælpe sig?

Det kunne vel have gavnet mindst to, hvis ikke at det var fordi der gik
totalt hey-wire i den tråd også.

Indlægende her på gruppen skulle gerne have flere personers interesse,
ellers dør gruppen sansynligvis ret hurtigt, og i den henseende er "to" da
væsentlig bedre end "egoisten".

Nå fred være med DFM, jeg tror at jeg vil køre mc i stedet.......

Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-06-06 06:50

bem wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var jo svært at regne ud, når du nu ikke skriver noget specifikt om
> det...

Nej, bare læs hvad jeg skriver. Du overfortolker.

> Du er sørme dygtig til at stave.

Du ser ingen reklamer/har ingen humor?

> Skal alle indlæg herinde gavne flere end spørgeren?

Det villa da være dejligt, det sikrer et levende forum som folk gider læse.

> [...]
> anden efterspørger en mekaniker til at hjælpe sig? "Gavner" det nogen, at en
> eller anden fortæller om en fed køretur han lige er kommet hjem fra?

Ja.

> "Gavner" det nogen at vide, at en eller anden lige har købt ny mc?

Ja, for en eller anden er fra D.F.M. og derfor ikke en fremmed.

> "Gavner"
> det nogen, at en anden lige har bestået en køreprøve, skal på ferie, lige er
> kommet hjem fra ferie.....

Se ovenfor.

> Prøv lige at få styr på proportionerne i "problemets" omfang inden du farer
> op.

En enkelt ironisk kommentar til en DBA forespørgsel kan ikke kaldes at
fare op IMHO.

> Du må for min skyld hoppe og springe rundt lige så meget du har lyst til....

Det var dit ordvalg.

> [...]
> "nassere", som er din målgruppe. Jeg savner stadig at se dig skabe dig, når
> der er tale om nassere, der ikke vil betale for MC-blade men i stedet

Dine udgydelser er under lavmålet. Jeg skaber mig ikke.

> Kan vi ikke snart få at vide, hvorfor du har kastet din uforbeholdne
> kærlighed på netop dba? Hvorfor er det en hemmelighed? Har du et horn i
> siden på MC-revyen, siden de ikke kan tiltrække din udelte opmærksomhed?

Det har jeg gjort rede for.

--
Torben

Fra : JHR

Dato : 22-06-06 21:03

> Sludder - jeg bad ikke om en _kopi_. Nu skal jeg stave pointen for dig -
> begge forespørgsler er egoistiske og gavner ikke andre end spørgeren.

> [...]

LOL
Så nu er kun altruistiske indlæg tilladt.... men det er jo også kernen i
internettet

Fra : Orla Pedersen

Dato : 22-06-06 13:01

k wrote:

> Dem som ikke vil belemres af dette enormt resource krævende enmne kan da
> bare alde være at åbne det???

Næe, det bestemmer os off-line brugere nu ikke helt, og vi er da stadig
nogle stykker.

Derudover er det vel bare OT for gruppen, specielt de gange hvor det ikke
engang handler om mc-relaterede annoncer. Det er støj.

mvh
Orla

Fra : frølårsraketten

Dato : 22-06-06 13:21

"Dun@nt" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse
>Hvis annoncerne er så helvedes uaktuelle, hvorfor satan skal
>nyhedsgruppen så belemres med formidlingen af dem?

Så så, kan vi få kammertonen! :o\