Billigt køkken
Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 21-06-06 11:32

Jeg stødte for nylig på et firma, der tilbød udskiftning af alle låger og
bordplader i eksisterende køkkener, men jeg har fuldstændig glemt, hvad det
hed... Det var noget med "Trøssø, Trørød, Tø...? Er der nogen, der kan pege
mig i den rigtige retning?

--
Mvh Claus
www.vocalart.dk, www.limfjordsteatret.dk

Fra : LarsJ

Dato : 21-06-06 17:16

Claus Skaarup (Arbejde) skrev:
> [...]
> hed... Det var noget med "Trøssø, Trørød, Tø...? Er der nogen, der kan pege

Kender ikke lige nøjagtig det firma, men der er mange
køkkenleverandører, som også sælger nye låger og bordplader til
eksisterende kabinetter.

Prøv at lave en google-søgning på "køkkenrenovering" eller "køkkenlåger"
så dukker der en masse af den slags firmaer op - måske også tørøtrøss...
firmaet

Lars

Fra : Tine og Thomas

Dato : 21-06-06 20:09

"Claus Skaarup (Arbejde)" <skaarup75fjern@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det hed... Det var noget med "Trøssø, Trørød, Tø...? Er der nogen, der kan

Hej.

Alle køkken firmaer kan sælge dig nye låger en bordplade!
ALLE!

Jeg tror at det er thorsø du tænker på...
De har vist en elg eller et rensdyr som logo.

Hvis det er dem så er de ikke billige! Faktisk er de MEGET dyre!

Jeg mødte dem på hjallerup markede. Der ville de have ca 850,- for en std.
60 cm underskabs MDF folie låge med hængsler.
Jeg ved at mange af gør-det-selv firmaerne, designa, skab-selv, kvik osv.
sælger tilsvarende MDF folie låger til ca. 250,-

Så det...

Fra : Jacob Viberg Nielsen

Dato : 21-06-06 21:58

IKEA er klart de billigste, og kvaliteten er udemærket.

--
Venlig Hilsen

Jacob Viberg Nielsen

Fra : Kim Schulz

Dato : 25-06-06 22:49

On Wed, 21 Jun 2006 22:57:54 +0200
"Jacob Viberg Nielsen" <jacob@jv-web.dk> wrote:

> IKEA er klart de billigste, og kvaliteten er udemærket.

alt er dog i ikke-standard mål og man kan derfor kun bruge Ikea ting
når det skal renoveres. smart træk fra deres side, men træls for
forbrugeren.

kim