Stelnummer på Honda Melody?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 20-06-06 23:25

Kan i fortælle hvordan et stelnummer på en Honda Melody (1994) skal se ud?

Vores er blevet stjålet og det stelnummer jeg har er ikke det rigtige siger
politiet.
Har et nummer der hedder AF06-xxxxxxx , men har har fået at vide at nummeret
skal starte med WAR.
Mon der bare skal WAR foran det nummer jeg har?

// Sid

Fra : IzNoGoUd

Dato : 21-06-06 16:59

sls(2770) skrev:
> [...]
> skal starte med WAR.
> Mon der bare skal WAR foran det nummer jeg har?

Ja det var jeg også ude for med min PGO Hot 50. Politiet sagde også at
stel nummeret var forkert. Det stod endda på fakturaen!!!

Mit starter med RFVPSPSP-DW#######
Det på stod den kære politi mand at det passer ikke, men det gør det
faktura og stel nummer på knallerten stemmer over ens!

Nå men 3 måneder senere fandt de den i Assens/Fåborg området.

Politiet må høre forkert eller taste forkert ind!

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*