Peugeot Elyseo Startspærre
Fra : Kenneth Skovgaard

Dato : 20-06-06 17:34

Hej!

jeg har lige hentet min Elyseo ud af skuret efter den har stået stille
et par år. Batteriet var fladt så det har jeg skiftet. Nu er det så jeg
skal ha' den til at kende mine nøgler igen og jeg kan ikke finde min
manual, er der nogen der lige kan fortælle mig hvordan det er jeg gør ?

Kenneth

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 20-06-06 18:34

"Kenneth Skovgaard" <kenneth.skovgaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ha' den til at kende mine nøgler igen og jeg kan ikke finde min manual, er
> der nogen der lige kan fortælle mig hvordan det er jeg gør ?

Ellers ved jeg hvordan du omgåes den!
Pdr

Fra : Kenneth newsgroups

Dato : 21-06-06 19:37

Kenneth Skovgaard skrev:

> [...]
> skal ha' den til at kende mine nøgler igen og jeg kan ikke finde min
> manual, er der nogen der lige kan fortælle mig hvordan det er jeg gør ?

slet ingen der har en peugeot scooter manual ? det må da næsten være
samme fremgangsmåde på andre modeller også.. ? jeg kan huske noget
med den røde nøgle først :)

Kenneth

Fra : Hekto

Dato : 22-06-06 09:27

Kenneth newsgroups laid this down on his screen :
> slet ingen der har en peugeot scooter manual ? det må da næsten være
> samme fremgangsmåde på andre modeller også.. ? jeg kan huske noget
> med den røde nøgle først :)

Nej, kan ikke huske det. Prøv at maile Peugeot?

Det er noget med først den ene, så den anden, så
den første igen, og LED'en skal blinke o.s.v.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650