Monteringsproblemer (benzinhane)
Fra : Niels B

Dato : 20-06-06 17:03

Hej med jer.

Jeg har købt et rep. sæt til min benzinhane, men er nu strandet lidt i
monteringen (har søgt på nettet og kigget i min Haynes-manual uden held). Da
jeg skilte den ad, faldt der nogle itugåede dele ud, men ikke så mange dele,
som fulgte med rep. sættet :-/ så tror da pokker at den har kørt så ringe
som den gjorde!?

Nå, men altså - jeg vil lige høre om der er en herinde, der bor i Odense, og
som har forstand på montering af den slags halløj, der evt. kunne kigge
forbi og vise mig, hvordan jeg får samlet det skidt.

Jeg kvitterer med øl og/eller kaffe (frit valg) for ulejligheden

(Min mail : niels snabela baldus punktum dk)

--
Niels B
Suzuki GSX400E '81