WGS84 Sinne Nordfisk
Fra : Jan Birk

Dato : 20-06-06 13:44

Nogen som har positionen i WGS84?

/Jan

Fra : Henrik Manley

Dato : 20-06-06 14:06

Sinne Nordfisk 55:49,085 12:42,022

Hvis man har en nyere GPS stiller man den bare ind på ED50 taster positionen
ind og så stiller den tilbage til WGS84.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Jan Birk

Dato : 20-06-06 14:55

> Sinne Nordfisk 55:49,085 12:42,022

Tak tak!

> Hvis man har en nyere GPS stiller man den bare ind på ED50 taster positionen
> ind og så stiller den tilbage til WGS84.

Desværre har den ikke ED50, alt muligt andet....

/Jan

Fra : Henrik Manley

Dato : 20-06-06 21:52

> Desværre har den ikke ED50, alt muligt andet....

Lyder mærkeligt, hvad er det for en? Nogle kalder det europæisk 1950.

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Jan Birk

Dato : 21-06-06 07:00

> Lyder mærkeligt, hvad er det for en? Nogle kalder det europæisk 1950.

Det kan du godt have ret i.

Det er en ældre Furuno. Kan ikke lige huske modellen, men jeg vender
tilbage.

/Jan