HL2 Episode One. Problem med at hente denn~
Fra : Mogens

Dato : 20-06-06 11:47

Hej

Jeg har Half Life 2 og ville gerne købe Episode One via Steam,
men dette er ikke muligt. Når jeg i Steam klikker på Games og
væger Episode One og til sidst klikker på Purchase knappen,
så går Steam ned med besked om at Windows ikke har tilknyttet
noget program til kommandoen: steam://purchase/79

Det samme sker hvis jeg prøver at købe spillet igennem Steam's
website. Når jeg klikker på "Yes I have Steam installed" sker
præcis det samme, bortset fra at browseren ikke går ned ligesom
Steam programmet gør det.

Har andre set dette problem og er der nogen der har en løsning?
Jo, jeg kunne jo købe spillet i en butik, men det er jo meget
dyrere, så jeg vil da foretrække at hente det hos Steam

mvh Mogens

Fra : BuFFerz

Dato : 20-06-06 13:46

prøv at geninstaller steam.
Bare downlaod den fra steampowered.com og installer.

Fra : Mogens

Dato : 20-06-06 14:25

On Tue, 20 Jun 2006 14:45:53 +0200, BuFFerz
<nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> wrote:

>prøv at geninstaller steam.
>Bare downlaod den fra steampowered.com og installer.

Du havde ret. HL2 havde ellers opdateret Steam da den blev
lagt ind, men åbenbart ikke godt nok. En ny Steam løste
problemet og E1 er på vej ned nu.
Tak for hjælpen

mvh Mogens

Fra : BuFFerz

Dato : 20-06-06 20:52

Velbekomme - god fornøjelse :D

Fra : Jubii

Dato : 21-06-06 13:05

On Tue, 20 Jun 2006 15:24:58 +0200, Mogens <moveng@portalen.no> wrote:
in dk.spil.computer

>Du havde ret. HL2 havde ellers opdateret Steam da den blev
>lagt ind, men åbenbart ikke godt nok. En ny Steam løste
> [...]

Hvordan med betalingen? Den skulle koste ca. 20$, men jeg downloadede den uden
at skulle igennem en betalingsdel på steam.

Fra : BuFFerz

Dato : 21-06-06 14:13

> Hvordan med betalingen? Den skulle koste ca. 20$, men jeg downloadede den uden
> at skulle igennem en betalingsdel på steam.

Kan du også spille den så ?

Fra : Jubii

Dato : 21-06-06 16:34

On Wed, 21 Jun 2006 15:12:35 +0200, BuFFerz <nospam@tomesdfsdfs.dfsklh> wrote:
in dk.spil.computer

>Kan du også spille den så ?

ja, indtil videre kører den fint, skulle blot opdatere grafikdriveren.
Kan jeg have fået den i bonus af een eller anden grund?
Jeg har ikke fulgt med i alle de "news" de har sendt.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-06-06 20:52

Jubii wrote:

> ja, indtil videre kører den fint, skulle blot opdatere grafikdriveren.
> Kan jeg have fået den i bonus af een eller anden grund?
> Jeg har ikke fulgt med i alle de "news" de har sendt.

Valve har/har haft en del problemer med deres betalingssystem på det seneste
Glæd dig over de gratis glæder :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!