Tecnigas Basic til PGO Dr. Big eller hvad?
Fra : Michael Kruse

Dato : 19-06-06 20:35

Hej,

Jeg har pillet skiven ud af min Dr. i dag, så nu mangler jeg bare en
udstødning uden blindrør og andre finurligheder. Jeg har kigget lidt på
Tecnigas Basic fra T. Hansen. Er det en udemærket udstødning, og er det
nødvendigt at skulle til at skifte ruller i varioatoren, eller?

Tak :)

Fra : Mikkel Lund

Dato : 19-06-06 23:00

Michael Kruse skrev:
> [...]
> udstødning uden blindrør og andre finurligheder. Jeg har kigget lidt på
> Tecnigas Basic fra T. Hansen. Er det en udemærket udstødning,

Tja, den er meget almindelig. Det er ikke super til tun, men den larmere
heller ikke så meget, sååå tja. Der er mange der bruger den som uorg
fordi den ikke syner af meget og den lave støjniveau.

og er det
> nødvendigt at skulle til at skifte ruller i varioatoren, eller?

Det kommmer jo anpå hvordan du vil ha dit optræk. Da du har fjernet
skiven vil det nok være sjovest at få nogle lette ruller.

> Tak :)

Selv tak

Hilsen Mikkel

Fra : Michael Kruse

Dato : 20-06-06 06:57

"Mikkel Lund" <mmlu03@space.aau.dk> skrev i en meddelelse
> Tja, den er meget almindelig. Det er ikke super til tun, men den larmere
> heller ikke så meget, sååå tja. Der er mange der bruger den som uorg fordi
> den ikke syner af meget og den lave støjniveau.

Nu er min scooter jo også bare ubegrænset, og skal ikke tunes, så den potte
burde være ok. Kunne jo også bare klemme blindrøret på den jeg har i
forvejen, men det ser jo lidt mistænkeligt ud, hehe..

> Det kommmer jo anpå hvordan du vil ha dit optræk. Da du har fjernet skiven
> vil det nok være sjovest at få nogle lette ruller.

Jeg vil prøve at købe nogle ruller, og lege lidt med at skifte rundt mellem
dem. Så må jeg lige se hvad det giver.