Ang Chek
Fra : Britta Trab

Dato : 02-06-06 15:20

Hej med jer.

Jeg var så (u)heldig at modtage en chek fra min gamle bank af i dag, hvilket
jeg stod meget uforstående over da det ca er 5 år siden jeg har haft noget
med dem at gøre, kontaktede dem så om de kunne afgive en forklaring på denne
chek, ikke andet i første om gang end at det var fra Dataløn og insadt på
den gammel konto hvor jeg havde et lån i sin tid.
sagen er afklaret pengene var selvf ikke mine :(

Men kunne de havde kommet efter mig hvis jeg havde hævet dem i god tro da
det jo havde været min konto engang?

M.v.h.

Britta Trab

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-06-06 09:00

Britta Trab skrev:

> Men kunne de havde kommet efter mig hvis jeg havde hævet dem i
> god tro da det jo havde været min konto engang?

Du kan ikke være i god tro når der indgår penge på en konto som
er afviklet for 5 år siden.

Du kan heller ikke være i god tro når du modtager en check fra en
bank som du ikke har forretninger med.

Der kan godt findes tilfælde hvor man kan bruge nogle penge som
man egentlig ikke selv ejer, uden at andre kan kræve dem
tilbagebetalt.

--
Bertel