"lhm" <lhm@virkerikke.dk> writes:
> Tak for hurtigt svar! Omvendt skriver de jo på siden, du henviser til, at
> det ikke er tilstrækkeligt at det fremgår på sælgers hjemmeside. Det gør det
> vel vanskeligt for et Internetbaseret firma. Det kan jo nok klares ved at
> skrive det på fakturaen, eller er det mon tilstrækkeligt først at oplyse om
> gebyret når reklamationen er fremsat?
Normalt ville jeg gå ud fra at det skal oplyses i forbindelse af at
man foretager reklamationen. Forventer forbrugere at de kan foretage
en reklamation ved bare at sende varen til sælger med et håndskrevet
brev?
Personligt ville jeg da absolut kontakte firmaet først.
--
Peter Makholm | Vi smider blade allesammen - hele tiden
peter@makholm.net | som et konstant spirende efterår
http://hacking.dk | Og hele tiden vokser nye frugter frem
| og vi finder nogen til at plukke dem
| -- Tilt, Perkussive popler