tvangsaktion
Fra : MuLLe

Dato : 27-05-06 21:47

Hej NG.

Jeg har lovet min ven, at finde nogle love omkring tvangsaktion.
Hvor på nettet kan jeg finde sådan noget.

Mvh Morten

Fra : Snuden

Dato : 27-05-06 23:57

On Sat, 27 May 2006 22:46:57 +0200, "MuLLe"
<mullde_berg.mine.bukser@hotmail.com> wrote:

>Hej NG.
>
>Jeg har lovet min ven, at finde nogle love omkring tvangsaktion.
>Hvor på nettet kan jeg finde sådan noget.

søgning på "tvangsauktion lovtekst" (uden gåseøjne) giver ca. 83
hits...

Google er din ven :)
--
Snuden

Fra : MuLLe

Dato : 28-05-06 09:21

"Snuden" skrev
> søgning på "tvangsauktion lovtekst" (uden gåseøjne) giver ca. 83
> hits...

Jamen så siger jeg da mange tak.

> Google er din ven :)

Jeg har søgt på google, men det eneste jeg kunne finde var huskøb i
forbindelse med huskøb
Og det kunne jeg ikke bruge til noget....
Men tak igen...

Mvh Morten

Fra : MuLLe

Dato : 28-05-06 10:09

"MuLLe"
> Jeg har søgt på google, men det eneste jeg kunne finde var huskøb i
> forbindelse med huskøb

Det skulle selvfølgelig ha' været "huskøb i
forbindelse med Tvangsauktion"

Mvh Morten

Fra : madsv

Dato : 28-05-06 15:02

Der er en del om tvangsauktion i retsplejeloven´s kapitel 49-53 kan
jeg se. Måske er der noget af det du skal bruge.

Du kan finde retsplejeloven ved at søge på www.retsinfo.dk. Jeg kan
desværre ikke finde ud af at lave et link til loven, men du kan finde
den ved at søge efter den.