Flytteopgørelse
Fra : K.T.

Dato : 24-05-06 19:53

Hvor længe kan en udlejer (i dette tilfælde et almennyttigt selskab -
Lejerbo) blive ved med at forhøje en flytteregning ?

13 dage efter 'synet' kom den første opgørelse - lydende på ca. 20.000 kr

Den er fejlagtig - og der er blevet klaget over den.

Nu efter 5-6 uger kommer nu en ny foreløbig opgørelse på 28.000 ( og man er
ligeglad med klagen)

Man kan frygte en endelig opgørelse på endnu mere.

Så vidt jeg ved skal man 14 dage efter synet levere prisen - så er alt det
over 20.000 ikke bare tomme trusler?

..

Fra : Ann

Dato : 24-05-06 20:18

K.T. skrev:

> [...]
>
> Man kan frygte en endelig opgørelse på endnu mere.
>
> Så vidt jeg ved skal man 14 dage efter synet levere prisen - så er alt det

Hej K.T.

Jeg fandt flg.

http://www.lejerneslo.dk/asp/visaz.asp?Id=75

hilsen