Køber som ikke har betalt.
Fra : H.Jørgensen

Dato : 23-05-06 15:57

Hej alle

Jeg har solgt en vare til en som ville betale når han fik varen med
posten.(privat
handel)
Han har modtaget varen, men jeg har ikke modtaget beløbet.
Jeg har skrevet til ham flere gange, men der sker ikke meget.
Hvad skal jeg gøre, varen har en værdi på 4000 kr.
Jeg har alt på skrift via e-mail.

Håber i kan hjælpe.

Henrik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-05-06 16:14

H.Jørgensen skrev:

> [...]
> Jeg har skrevet til ham flere gange, men der sker ikke meget.
> Hvad skal jeg gøre, varen har en værdi på 4000 kr.

Gå til en advokat. Måske skal der kun én skrivelse til med den
rette ordlyd og en påmindelse om at handelen kan dokumenteres,
for at han pludselig får muldvarpeskindet op af lommen.

--
Bertel