Kan Postdanmark politianmeldes ? NY
Fra : Postdanmark Haderen

Dato : 20-05-06 11:28

Kan Postdanmark politianmeldes for at unddrage folk deres post ?

Enten ved årsag at de selv stjæler den eller ved at de enten smider
den på
dørmåtten eller ikke putter den helt ind i brevsprækken, således at

forbipasserende kan stjæle den.

I givet fald, hvilken person i Postdanmark skal så anmeldes og hvordan

gøres det mest effektivt ?

Når man beder om dokumentation for at have indleveret pakker mv. så
prøver
de alle kneb for at undgå at give kvittering på at de reelt har
modtaget
den. De forsøger plat ved blot at sige, at man bare skal stille pakken
ovre
ved indleveringen. Bagefter kan man så ikke bevise at den er
indleveret
fordi de aldrig når at scanne pakkekoden på den påklæbne label, og
Postdanmark snyder og bedrager således kunden.

Ringer man til postens oplysning og spørger hvordan man gardererer sig
mod
deres forbrydelser og kriminalitet, så fortæller de indoktrinerede
folk at
det ikke er noget problem og at der er ganske få pakker som
forsvinder.

Søndagsavisen bekræfter mine egne erfaringer, nemlig at Postdanmark
stjæler
med arme og ben, se artiklen herunder i jpeg:

http://postdanmark.t35.com/hoved_soendagsavisen.jpg
http://postdanmark.t35.com/forside_soendagsavisen.jpg
http://postdanmark.t35.com/artikel_soendagsavisen_det_store_posttyveri.jpg
http://postdanmark.t35.com/leder_soendagsavisen.jpg
(din browser skal vise billeder i 100%)

Send gerne dine billedartikler om Postdanmarks kriminalitet, svindel og
bedrag, så lægger jeg dem på serveren. Kender I andre hadesider
vedrørende Postdanmark ?

Hilsen John Doe
postdanmarkhaderen@yahoo.com

Fra : Ole Christiansen

Dato : 20-05-06 13:22

"Postdanmark Haderen" <postdanmarkhaderen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvad fanden har du gang i.??
Hvem fanden læser det borgerlige reklamepis. ??
Kom med nogle fakta. !!

/Ole

Fra : Aksel

Dato : 21-05-06 11:42

> Hvad fanden har du gang i.??
> Hvem fanden læser det borgerlige reklamepis. ??
> Kom med nogle fakta. !!
>
> /Ole

Har du aktier i Postdanmark?

Et af CD firmaerne mister ca. 5% af deres forsendelser i posten, men kun ved
forsendelser til danske kunder, udenlandske kunder mister næsten ingen, det
kan vel ikke være tilfældigt, de anmelder ikke fordi Posten ikke registrer
brevpakker og derfor ikke erstatter.
De kunne selvfølgelig sende som pakkepost, men det er vel ikke rimeligt at
skulle betale ekstra fordi postvæsenet ikke har evne eller vilje til at
kontrollere tyvagtige medarbejdere.

Postdanmark opgiver selv at 70.000 forsendelser forsvandt sidste år, og det
er kun pakker da de ikke registrer forsvundne brevpakker, det vil altså
sige at de mister ca. 250 pakker hver arbejdsdag, i et privat firma ville
det aldrig blive accepteret.

Aksel

Fra : Ole Christiansen

Dato : 22-05-06 08:16

"Aksel" <akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> [...]
> ville det aldrig blive accepteret.
>
> Aksel
>Nu er det jo lige sådan at Post Danmark ER privatiseret.

/Ole (startede i 1966 i Posten)

Fra : Aksel

Dato : 22-05-06 09:45

"Ole Christiansen" <ofcfjernes@fjernesmail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> /Ole (startede i 1966 i Posten)

Men de opfører sig stadig som et statsmonopol.

Har du slet ingen kommentarer til mængden af forsvundne pakker og breve?

Aksel

Fra : Ole Christiansen

Dato : 25-05-06 08:16

> [...]
>
> Aksel
>Jo. ! Nu er det jo lige sådan at Post Danmark ER privatiseret.

Hilsen Ole

Fra : Holst

Dato : 20-05-06 14:01

Postdanmark Haderen wrote:

> Kan Postdanmark politianmeldes for at unddrage folk deres post ?

Ingen unddrager dig vel forsendelsen som sådan. Forsendelsen er
bortkommet, hvilket vel er noget helt andet.

Men er du så utilfreds med Post Danmark, så forstår jeg ikke, at du ikke
finder en anden distributør til dine pakker.

Fra : Leif Neland

Dato : 20-05-06 14:10

[...]

Kan du ikke lægge de billeder på en anden server end t35.com? Den er ikke
sikker jfr McAfee Siteadvisor.

Når du har en yahoo-konto, kan du bruge flickr.com

Leif

Fra : Postdanmark Haderen

Dato : 20-05-06 14:51

T35 smider deres javascript virus i html filerne, så de rene jpeg´s
mener jeg ikke kan skade nogen. Men okay, nu er de på

http://www.flickr.com/photos/15231672@N00/

Fra : Henrik Madsen

Dato : 20-05-06 21:18

On 20 May 2006 06:51:22 -0700, "Postdanmark Haderen"
<postdanmarkhaderen@yahoo.com> wrote:

>T35 smider deres javascript virus i html filerne, s?e rene jpeg?
>mener jeg ikke kan skade nogen. Men okay, nu er de p?
>http://www.flickr.com/photos/15231672@N00/

Sendte sådan en galseret flise på størrelse med en CD plade med
PostDK..

Skrev bagpå at den altså indeholdt en sådan og ikke en CD plade for
ellers er den næsten sikker så bliver den stjålet..

Det ser ud til at postdanmark medarbejdere har negle hvor cd'er passer
lige op under..

En kollega bestilte engang nogle højtalerenheder til en del penge..

Da pakken kom indeholdt den en reklame jakke fra et firma...Da han så
undersøgte lidt kunne han se at pakkelabel fra hans pakke var blevet
hevet af og sat på den pakke han selv skulle have. Post Danmark
medarbejderen der afleverede kunne godt huske at pakken ikke vejede
ret meget og på label stod der at den skulle veje 10 kilo så heldigvis
endte det med at postdk måtte punge ud med de penge som et nyt sæt
højtalere kostede....

Man behøver ikke at være en tyveknægt for at blive ansat hos postdk
men det gør det unægteligt noget nemmere for så skal man ikke til at
trænes op..

Henrik

Fra : Ole Christiansen

Dato : 21-05-06 08:33

"Henrik Madsen" <hmadsen@vip.fjernmig.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Man behøver ikke at være en tyveknægt for at blive ansat hos postdk
> men det gør det unægteligt noget nemmere for så skal man ikke til at

Sikke dog en gang pis. !

/Ole

Fra : Henrik Madsen

Dato : 21-05-06 09:30

On Sun, 21 May 2006 09:32:33 +0200, "Ole Christiansen"
<ofcfjernes@fjernesmail.tele.dk> wrote:

>Sikke dog en gang pis. !

Ja vi er helt enige om at Post Danmark er noget pis..

Henrik

Fra : Postdanmark Haderen

Dato : 20-05-06 21:51

Arghhh for fanden da Leif Neland, flickr.com resizer billederne så de
ikke kan læses. En ren webserver er nu det bedste

Artiklerne kan nu browses her uden html, så skulle der være lukket af
for t35´s virus.
http://postdanmark.t35.com

Ellers slå scripting fra, eller benyt en rigtig browser som Firefox, så
er der ingen problemer

Fra : Leif Neland

Dato : 20-05-06 22:08

Postdanmark Haderen wrote:
> Arghhh for fanden da Leif Neland, flickr.com resizer billederne s de
> ikke kan l ses. En ren webserver er nu det bedste

Man skal da bare vælge at se billederne i stort format.

Leif

Fra : Postdanmark Haderen

Dato : 20-05-06 22:08

Ja de er nogle banditter. Hvis de forsynede alle forsendelser med
stregkodemærkat som ikke kunne fjernes så var problemet løst.
De kunne bare udvikle en speciel label, men de er så uintelligente hos
Postdanmark. En label som som ikke kan fjernes og indeholder magnetkode
til alarmsystemer. Derudover skulle alle hustande have en stregkode på
brevsprækken/døren som først scannes når forsendelsen er afleveret.
Hvor svært kan det være for hjernedøde Postdanmark.
Desværre er vi borgere taberen, fordi dem som sender os pakker bruger
Postdanmark selvom vi ikke vil have det. Jeg modtager også breve på
gammeldags papir, istedet for email. Det skulle være strafbart at sende
papirbreve til folk, når de hellere vil have email krypteret med
digital signatur, det forsvinder jo aldrig og kan altid spores.

Få fingeren ud af gaskammeret, Helge Israelsen, det er slet ikke så
svært. Ellers må vi lægge pres på politikerne, så I kan stilles for
retten hele banden.

Fra : Postdanmark Haderen

Dato : 20-05-06 22:27

Det store format er også resized så det ikke overstiger 1024x768.
http://static.flickr.com/54/149966426_fdbeb3b341_b_d.jpg
De billeder man uploader bliver kørt gennem et filter og er ikke de
originale og man får ikke lov til at have store billeder liggende, og
derfor vil store avisartikler være mindre tydelige.
Deres filter er endda hjernedødt, fordi filerne kommer til at fylde
mere samtidig med at opløsningen bliver mindre.

/John

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-05-06 22:32

Den 20-05-06 23.26 skrev Postdanmark Haderen følgende:
> Det store format er også resized så det ikke overstiger 1024x768.

Når nu vi er i juragruppen, så var det måske relevant at komme ind på
det lovlige i at offentliggøre artiklerne på den måde. Har du fået
tilladelse af ophavshaverne?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for