ang. bogføring og moms
Fra : Thomas G

Dato : 14-05-06 17:51

hej NG.

jeg er i gang med at lave regnskab for min lille virksomhed og er kommet i
følgende situation.

Engang i marts købte jeg noget til virksomheden men jeg fik smidt fakturaen
væk og for ikke pludselig at skulle dokumentere et køb jeg ikke kan
dokumentere lod jeg være med at regnskabsføre købet.
Efter noget oprydning er denne kvittering dog dukket op og mit spørgsmål er
så om og hvordan jeg skal bogfører det? jeg har jo lavet momsregnskab for
det kvartal som varen er købt i? Et der eventuelt nogen der kan henvise mig
til et fora på nettet hvor sådanne spørgsmål høre hjemme?

Håber nogen vil hjælpe..:)

Mvh. Thomas G

Fra : Christian Madsen

Dato : 14-05-06 18:02

Thomas G skrev den 14-05-2006:
> [...]
> det kvartal som varen er købt i? Et der eventuelt nogen der kan henvise mig
> til et fora på nettet hvor sådanne spørgsmål høre hjemme?

dk.penge

--
Mvh. Stud.Jur Christian Madsen
PS: Da jeg kun er Stud.Jur kan jeg ikke ganratere rigtigheden at dette

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-05-06 18:11

Den 14-05-06 19.01 skrev Christian Madsen følgende:

> dk.penge

Nok nærmere news:dk.erhverv.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor bliver spammerne ved med at spamme dig, og hvordan du

Fra : Christian Madsen

Dato : 14-05-06 18:17

Kim Ludvigsen skrev:

> Nok nærmere news:dk.erhverv.

Jeg er sikker på at begge kan bruges.! Jeg har da set lignende
spørgsmål i dk.penge :)

Fra : alexbo

Dato : 14-05-06 18:12

"Thomas G" skrev

> [...]
> mig
> til et fora på nettet hvor sådanne spørgsmål høre hjemme?

Bogfør det som købt i dag, den slags bagateller får du ikke problemer med.
dk.erhverv er velegnet til alle spørgsmål ang. selvstændig virksomhed.

mvh
Alex Christensen