Fussioneret firma - kørselsgodgørelse?
Fra : Henning

Dato : 29-04-06 19:45

I mit job kører jeg meget og får udbetalt "statens takster" for dette,
p.t. 3,30/km ind til 20.000 km/år. Derover kr. 1,70 (eller
deromkring).
Firmaet jeg arbejder for er netop fusioneret/overtaget af et andet
firma, og har derfor reelt fået nyt CVR-nummer.
Svarer det ikke til ansættelse i nyt firma, dvs. kørte kilometer
nulstilles?

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 29-04-06 20:25

On Sat, 29 Apr 2006 20:44:50 +0200, Henning <no.mail@all.invalid>
wrote:

> [...]
>firma, og har derfor reelt fået nyt CVR-nummer.
>Svarer det ikke til ansættelse i nyt firma, dvs. kørte kilometer

Jo det gør det, for de 20.000 km er pr. firma.

Jeg har en gang arbejdet i et firma, som blev "slugt" af sit
søsterselskab, altså det andet selskab var det fortsættende selskab.

Der fik vi nulstillet vores kørsel midt på året, og jeg forespurgte
mit lokale skaffebæst om det nu var rigtigt, og fik klart at vide at
det var OK.

/Lars
--
www.tomtompoi.dk. Gratis POI til alle