">
>>Når man modtager brev fra f.eks Advokat / inkassofirma skal De så sætte
>>underskrift på, eller kan De nøjes med et papir med kun "firmanavn" på, så
>>man ikke kan se, hvem som har skrevet brevet. Jeg vil da mene at man skal
>>sætte sit navn nederst med underskrift.
>
> Fuldstændig ujuridisk vurdering (som ikke er velset her, men nu får du
> den alligevel)
>
> Jeg vil mene at en underskrift er væsentlig, fordi det er den, og ikke
> brevpapiret der bekræfter afsenderens identitet.
>
> Et stykke brevpapir kan let eftergøres eller måske direkte stjæles fra
> et firma, mens en underskrift er noget vanskeligere at forfalske.
>
> Jeg ved så godt, at du måske ikke kan afgøre om underskriften er falsk
> - du har måske ikke set den før - men hvis det bliver nødvendigt kan
> en nærmere analyse jo afsløre om den er ægte eller falsk.
Det hele drejer sig om at jeg har tilbageholdt nogle penge til en
håndværker, som nu har sendt sagen til inkassofirma, som også er advokat for
ham, men alle de breve jeg har modtaget står der ingen personlig navn og
underskrift på den person som har skrevet brevet, kun et tryk for
inkassofirmaet, og nu begynder De at true med retslig sag, men jeg ved
stadig ikke hvem personen er, som har sendt brevet.
Leif Pedersen
--
----------------------------------------
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 1519 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent gratis SPAMfighter her:
www.spamfighter.dk