/
Forside
/
Karriere
/
Erhverv
/
Jura
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Jura
#
Navn
Point
1
RyeJensen
11840
2
Nordsted1
11095
3
dova
10393
4
refi
7375
5
ans
6906
6
BjarneD
5596
7
Oldboston
4933
8
Paulus1
3538
9
themis
2862
10
jakjoe
2566
serie nr. forkert
Fra :
Frylle
Dato :
20-04-06 05:54
Hej.
Jeg har få noget tid siden købt et grafik kort i en EDB forretning.
Da jeg kommer hjem vil det ik virke på min computer. hvorefter jeg indlvere
det i forretningen for at få det byttet eller lavet, de kan imidlertidig
ikke finde en fejl og jeg får det retur. Kæmper så med at få det til at
virke idet det jo må være mig der laver en fejl.
Jeg prøver i den forbindelse alt hvad der tænkeligt er muligt for at få det
til at virke( skifter skærm, skifter komponenter i min computer) intet
virker.
beslutter så at der må være noget galt med det indkøbte grfik kort,
hvorefter jeg indlevere det til rep igen, da jeg står nede i forretningen
finder manden ud af at min original fakture ikke stemmer overens med det
grafik kort jeg står med i hånden, han kan se at det kort jeg står med er
blevet solgt nogen dage tidliger end da jeg kløbt mit i forretningen, han
vælge at tage det ind for der er jo stadig garanti på det, men ak de finder
stadig ik nogen fejl og nu skylder jeg 400 i gebyr.
Mit spørgsmål er hvordan er jeg stillet med hendsyn til at de har udleveret
et kort som på deres system er solgt til en anden nogen dage tidligere end
da jeg købte. og jeg ikke har fået det kort som jeg er blevet faktureret
for.
Mvh
Jimmy
Flemming Lynggaard (
21-04-2006
)
Kommentar
Fra :
Flemming Lynggaard
Dato :
21-04-06 13:17
"Frylle" <Frylle@tele2adsl.dk> wrote in message
news:QtE1g.12077$Wc3.10641@news.get2net.dk...
> Mit spørgsmål er hvordan er jeg stillet med hendsyn til at de har
> udleveret et kort som på deres system er solgt til en anden nogen dage
> tidligere end da jeg købte. og jeg ikke har fået det kort som jeg er
> blevet faktureret for.
>
Lader til at de har lavet en fejl/har rod i deres system, bed om en ny
faktura med korrekt angivelse af serienummret, ellers risikerere du jo
problemer lige pludselig..
F
Søg
Alle emner
Karriere
Erhverv
Jura
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177559
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408935
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.