bruge naturen til erhverv.
Fra : Barfly.

Dato : 19-04-06 16:08

Hejsa

jeg har set i fjernsynet at der er en gut som tapper birkesaft og sælger
dette www.birkesaft.dk det fremgik ikke helt fra tv indslaget hvor han
tappede saften, men kun at det var i skoven ,-det undre mig om det er
lovligt at foretage dette i en skov ejet af staten?, hvis man er omhyggelig
med at bore huller (5-10 cm ind i træet) i birketræerne for at tappe dem
lidt?, man skal godt nok så lukke hullet efterfølgende ellers går træet ud.

Men det er jo heller ikke lovligt at tage ud i skoven og samle brænde for
at sælge det?.

Fra : MAndersen

Dato : 19-04-06 17:40

"Barfly." <unvalid@(SSSSS)mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> går træet ud.
>
> Men det er jo heller ikke lovligt at tage ud i skoven og samle brænde for

Man ved vel ikke om det var manden eller statens skov

MAndersen