Salg af andel - får jeg del af evt. stigni~
Fra : Homer

Dato : 13-04-06 16:12

Hej!

Jeg har pr. 1/4 sat min andel til salg. Jeg fik oplyst at det ville
tage ca. 3 mdr., hvorfor jeg forventer en salgsdato/overtagelsesdato
pr. 1/7.

Jeg har nu fundet ud af at der er generelforsamling d. 26/4, hvor
prisen på andelen formodentlig stiger! Vil jeg få del i denne
stigning eller er løbet kørt for mig?

Mvh - og god påske!

Homer J.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-04-06 20:05

"Homer" <netbasis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har pr. 1/4 sat min andel til salg.

Har du handlet?

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Homer

Dato : 14-04-06 16:01

Nej, jeg har endnu ikke handlet.

Fra : Morten Wartou

Dato : 14-04-06 16:54

Homer wrote:
> Nej, jeg har endnu ikke handlet.

Så lader du bare være med at handle til efter generalforsamlingen - gør lige
bestyrelsen opmærksom på at du ikke vil handle før.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou