Spørgsmål ang. ansættelse og fagforening?
Fra : Anders Houmark

Dato : 02-04-06 22:52

Hej
Jeg vil lige stikke en finger i jorden for, at høre om dette er den rigtige
gruppe til spørgsmål omkring ansættelseskontrakter, fagforeninger,
overenskomster m.m.? jeg er blevet lidt i tvivl, og efter et kig på
usenet.dk kom jeg i tvivl.

Anders Houmark
www.AndersH.dk
www.chipsguiden.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-04-06 23:05

Anders Houmark skrev:

> [...]
> gruppe til spørgsmål omkring ansættelseskontrakter, fagforeninger,
> overenskomster m.m.? jeg er blevet lidt i tvivl, og efter et kig på

Der er mange aspekter af fagforeninger og ansættelsesaftaler der
er juridiske, men den bedste rådgivning får du nok i en rigtig
fagforening - altså ikke en kristelig betal meget mindre og lad
de andre om at trække læsset-festforening..

--
Bertel

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 03-04-06 08:18

Bertel Lund Hansen skriblede:

> [...]
> fagforening - altså ikke en kristelig betal meget mindre og lad
> de andre om at trække læsset-festforening..

Skal vi så ikke lige tage et kik på gruppens
fundats, hvor der bla. står:

Ønskes ikke:
Ukvalificerede svar på juridiske spørgsmål.

Indlæg baseret på personlige holdninger, moralske domme
eller rene gætterier.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.videnskab.jura

--
Lars Fragstrup