Knallert og anhænger
Fra : Torben R. Sørensen

Dato : 01-04-06 12:33

Jeg spekulerer på om man må sætte en anhænger efter en knallert. Det må jo
næsten være færdselsloven der har bestemmelser om dette. Kan man se
færdelsloven på nettet?

Torben

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 01-04-06 12:46

Torben R. Sørensen skriblede:
> Jeg spekulerer på om man må sætte en anhænger efter en knallert. Det
> må jo næsten være færdselsloven der har bestemmelser om dette. Kan
> man se færdelsloven på nettet?

Det behøver du ikke spekulere ret meget på
for det må man ikke.

--
Lars Fragstrup

Fra : Anders Majland

Dato : 01-04-06 13:13

> Det behøver du ikke spekulere ret meget på
> for det må man ikke.

Og er du i tvivl kan jeg nok grave et gammelt bødeforlæg op der henviser til
de rette paragraffer ...

/A

Fra : Troels - around 9000

Dato : 03-04-06 17:44

> Og er du i tvivl kan jeg nok grave et gammelt bødeforlæg op der henviser
> til de rette paragraffer ...

Jo tak! :)

// Troels

Fra : Torben R. Sørensen

Dato : 01-04-06 13:22

"Torben R. Sørensen" <torben@frejashundehus.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg spekulerer på om man må sætte en anhænger efter en knallert. Det må jo
> næsten være færdselsloven der har bestemmelser om dette. Kan man se
> færdelsloven på nettet?
>
> Torben

Tak for svarene, og det var også som jeg forventede det.

Torben