Problemer med DVD i OS 9.1
Fra : SK

Dato : 18-06-01 14:59

Efter jeg har opdateret til OS 9.1 kan jeg ikke afspille DVD mere.

Jeg får at vide i at mit grafikkort ikke er understøttet ????

Jeg har en AGP G4 350 mhz med ATI 128 pro kort.

Så prøvede jeg at installerer dvd udvidelsen 2.2

Her får jeg at vide at den kræver OS 9.04 eller nyere ????

HJÆLP

Søren K

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 18-06-01 15:39

SK <sk@frekvensmedia.dk> wrote:

> [...]
>
> Så prøvede jeg at installerer dvd udvidelsen 2.2
>
> Her får jeg at vide at den kræver OS 9.04 eller nyere ????

Det lyder som det problem vi også har brugt en del tid på. Send lige
specs på dit udstyr.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-06-01 19:43

SK <sk@frekvensmedia.dk> wrote:

> Så prøvede jeg at installerer dvd udvidelsen 2.2
>
> Her får jeg at vide at den kræver OS 9.04 eller nyere ????

9.1 kræver DVD player v.2.3 eller nyere!

2.3 er ikke en del af 9.1 opdateringen der kan downloades gratis, men
den findes på 9.1 CD'en.

Nyere versioner end 2.2 kan downloades fra Apple, eks 2.7 som lige er
udgivet.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu, jeg har endelig fået en bolig))))

Fra : SK

Dato : 19-06-01 07:22

Kan jeg godt bruge DVD 2.7, som er en engelsk udvidelse, til den danske OS
9.1 ?

Søren