billigste whiteboard?
Fra : rasmus carlsen

Dato : 19-06-06 09:18

Hejsa,

Hvor finder man mon de billigste whiteboards? Har hørt Ikea skulle have
nogle, men dem jeg kan finde er godt nok meget små ...

ras

Fra : Bob \(-:

Dato : 19-06-06 21:00

"rasmus carlsen" <rasmus_punktum_carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Hvor finder man mon de billigste whiteboards? Har hørt Ikea skulle have
> nogle, men dem jeg kan finde er godt nok meget små ...
>
> ras

der har været nogen i jem og fix til mener det var 120kr. rimelig stor

P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
___________
____ Hilsen Robert _____
www.Bobs-Homepage.dk

Fra : Nick

Dato : 19-06-06 22:24

"rasmus carlsen" skrev i en meddelelse ...
> Hvor finder man mon de billigste whiteboards? Har hørt Ikea skulle have
> nogle, men dem jeg kan finde er godt nok meget små ...

I den nærmste malerbiks og så hjem på væggen eller en træplade du har i
værkstedet.

Malingen er ikke billig, men den er fleksibel; du kan lave whiteboards lige
som du vil have dem!

/Nick

Fra : rasmus carlsen

Dato : 20-06-06 08:14

"Nick" <nicklas_kellerFLYTMIGVÆK@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> I den nærmste malerbiks og så hjem på væggen eller en træplade du har i
> værkstedet.
>
> Malingen er ikke billig, men den er fleksibel; du kan lave whiteboards
> lige som du vil have dem!

- de4t skal jeg huske når jeg skal have en hjemme ... aktuelt er det firmaet
og vi skal bruge 5-8 stykker i størrelsen (cirka) 140*120 cm (og dem gider
jeg ikke stå og male)

ras

Fra : Max

Dato : 20-06-06 08:32

Hej rasmus

> firmaet og vi skal bruge 5-8 stykker i størrelsen (cirka) 140*120 cm
> (og dem gider jeg ikke stå og male)

http://www.zap-in.dk/shopserver/productlist_search.asp?search=whiteboard

Et alternativ er at ringe til en industrilaker, mange af dem er vandt til
at lave dem på bestilte størrelser.

Mvh Max

Fra : "Stig N. Færch"

Dato : 20-06-06 18:08

> Hvor finder man mon de billigste whiteboards? Har hørt Ikea skulle have
> nogle, men dem jeg kan finde er godt nok meget små ...

Den aller billigste whiteboard må være den du kan finde ved at gå ned
til den lokale hvidevare forretning og høre om de har nogle køleskab som
alligevel skal smides ud, hvor du kan få lov til at snuppe køleskabsdøren.

Jeg fandt et Gram køleskab som bare skulle smides ud hos en hvidevare
forretning. Selve døren var stort set bare en 3cm tyk hvid plade.
Desuden kan man hive de der magnetlister ud, som bruges til at holde
døren tæt til køleskabet. Så kan de bruges til at holde ting fast på
tavlen med.

/Stig

Fra : Armand

Dato : 22-07-06 16:00

Stig N. Færch skrev:

> Den aller billigste whiteboard må være den du kan finde ved at gå ned
> til den lokale hvidevare forretning og høre om de har nogle køleskab som
> alligevel skal smides ud, hvor du kan få lov til at snuppe køleskabsdøren.

Hæ!
Jeg sad lige og spekulerede i lignende baner: Hvide/lyse
kølerhjelme/bagklapper fra en autoophugger

--
Armand.

Fra : Nick

Dato : 23-07-06 09:30

> Stig N. Færch skrev:
> Hvor finder man mon de billigste whiteboards? Har hørt Ikea skulle have
> nogle, men dem jeg kan finde er godt nok meget små ...

Man kan købe WhiteBoard-maling i malerforretningerne.

Godt nok ikke den billigste løsning, men skal du bruge store WhiteBoards,
bliver det nok lidt fiksere end en kølerhjelm, en køleskabslåge eller r....
af en århusianer

/Nick