Yamaha YBR 125....Nogen erfaringer???
Fra : FJ

Dato : 19-06-06 08:45

Hej
Jeg overvejer at købe denne lille sag til at køre til og fra arbejde på.
Nogen som har nogle erfaringer med den lille fyr???

Mvh
FJ

Fra : Per

Dato : 19-06-06 16:12

"FJ" <cyberlionREMOVE@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg overvejer at købe denne lille sag til at køre til og fra arbejde på.
> Nogen som har nogle erfaringer med den lille fyr???

Der står lidt her:

http://www.dba.dk//asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=36133&NyhedskategoriID=82&SekItem=82&Sogning=1&Query=ybr

/Per

Fra : Peter

Dato : 21-06-06 19:58

"FJ" <cyberlionREMOVE@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg overvejer at købe denne lille sag til at køre til og fra arbejde på.
> Nogen som har nogle erfaringer med den lille fyr???

Jeg har kørt en enkelt prøvetur på en YBR125. Jeg synes den virkede som et
godt køb til prisen. Langt bedre end de andre kinesere. Jeg må dog erkende
at man _ikke_ bliver lang i armene af 12 hk

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : FJ

Dato : 21-06-06 20:35

"Peter" <fiktiv@invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> godt køb til prisen. Langt bedre end de andre kinesere. Jeg må dog erkende
> at man _ikke_ bliver lang i armene af 12 hk

Jeg regner heller ikke med at den er specielt hurtig. Jeg ser den
nærmere som et godt alternativ til en scooter, da jeg ikke kan udstå de
plastic scootere.

/Frank

Fra : Peter

Dato : 24-06-06 23:15

> [...]
>
> Jeg regner heller ikke med at den er specielt hurtig. Jeg ser den
> nærmere som et godt alternativ til en scooter, da jeg ikke kan udstå de

Helt klart og da især til en knallert45.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Armand

Dato : 25-06-06 12:02

Kommende udgave af MOTORRAD indeholder en sammenligningstest af de 5-7
mest populære 125'ere!

--
Armand

Fra : Esther

Dato : 25-06-06 20:56

Jeg har en YBR125 som vintercykel og er udmærket tilfreds med den. Men nu
havde jeg jo også en 45'er tidligere, såeh... *G*

I forhold til kineserne lader det også til at den ruster mindre (på trods af
rigelige mængder salt i løbet af vinteren).

Selvfølgelig er den temmelig sløv i forhold til min XJ600, men i medvind
(!!) kan jeg faktisk godt presse den op på godt og vel 120 km/t på motorvej.
I stærk modvind går den dog kun 80-90 km/t.

--
"4 wheels move your body - 2 wheels move your soul"

XJ600S
YBR125