MC klubber ?
Fra : Biker Mike

Dato : 18-06-06 21:31

Jeg mangler oplysninger om hvilke MC klubber der ligger omkring Roskilde -
Køge - Ringsted egnen, bla har jeg hørt at der skulle ligge en klub ved
Vemmedrup som hedder MC Selund, men jeg kan intet finde om dem.

Er der nogen der kender til denne klub, og ved hvor de holder til.

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Fra : Morten K

Dato : 19-06-06 07:46

Hej Michael

Jeg kender ikke den nævnte klub, men du kan slå stort set alle
klubber i DK op på www.dmcn.dk. Så tjek der

mvh
Morten K
Yamaha TRX 850