Mallorca
Fra : LH

Dato : 18-06-06 15:04

Vi er en familie på 5 der skal til Mallorca for 3. gang
Notrmalt er vi bare til badeferie, men denne gang har vi en bil til
rådighed hele ferien.

Er der noget som er værd at bruge en soldag på. Jeg tænker på et
vandland, dyrepark tivoli eller noget i den stil som henvender sig til
børnene.

Vi bor som altid i alcudia.

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 18-06-06 15:53

On Sun, 18 Jun 2006 16:04:07 +0200, LH <lhj26@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Er der noget som er værd at bruge en soldag på. Jeg tænker på et
>vandland, dyrepark tivoli eller noget i den stil som henvender sig til

Ja på vejen mellem Palma og Magalluf er der en dyrepark med et meget
imponerende delfinshow + papegøjeshow og alm. dyrepark - rigtigt noget
for børnene. Var der godt sidste gang i 1990, så ting kan jo være
ændret.
Mogens

Fra : CDJ

Dato : 09-07-06 15:33

On 18/06/06 16:52, in article b2qa92d912vsnuqn01ffp6vg6qhn2ckq9g@4ax.com,
"mogens.amd64@gmail.com" <mogens.amd64@gmail.com> wrote:

> [...]
> imponerende delfinshow + papegøjeshow og alm. dyrepark - rigtigt noget
> for børnene. Var der godt sidste gang i 1990, så ting kan jo være

Jeg var der i 1998, og da var det stadig virkelig godt :)

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-07-06 21:16

Hej

CDJ <cdjjuraSLET@hotmail.com> wrote:

Klip
> Ja på vejen mellem Palma og Magalluf er der en dyrepark med et meget

>Jeg var der i 1998, og da var det stadig virkelig godt :)

Og jeg har været dér hvert eneste år siden 1960, også i år :) og
Marineland ligger der stadig ! - God tur...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 18-06-06 15:55

> [...]

>Er der noget som er værd at bruge en soldag på. Jeg tænker på et
>vandland, dyrepark tivoli eller noget i den stil som henvender sig til

Hej igen - det ser ud til at det stadig eksisterer:
http://www.aspro-ocio.es/marineland/mallorca/index.php?wlang=en
god fornøjelse
Mogens