Fed morgentur
Fra : Per Jakobsen

Dato : 17-06-06 18:13

Jeg vaagnede her til morgen fast besluttet paa at faa nogle kilometer paa
klokken. jeg startede klokken 10, og valgte at Koere til Dealeren, der har
gratis kaffe og broed hver Loerdag.

Det var bare en perfekt tur, der var naesten ingen trafik, og jeg fik en
go straekning paa motorvejen, hvor jeg bare var helt alene, og derved
kunne jeg teste min nye MC paa lidt flere 'omdrejninger'.

Paa vej til forhandleren er der ogsaa en kort straekning gennem et
naturskoent omraade med nogle snoede veje, hvor jeg kunne traene lidt
svingteknik.

Da jeg paserede den lokale Zoo, satte jeg farten ned, og hvor var det fedt
at se unger med deres foraeldrer bare vinke loes, saa nu ved jeg at det
ikke er et problem at koere med en haand.

Kaffen hos dealeren var rigtig god, og jeg fik da ogsaa inversteret i en
daase polish og clean spray, hvorefter jeg koerte hjem igen.

jeg har tilfoejet billeder af min en uge gamle MC.

Per

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=1419

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-06 18:41

Det er et flot sæt hjul du har der. Imponerende maskine :)