Processor
Fra : Dennis

Dato : 17-06-06 17:29

Hej
jeg ville lige spørger om hvis man nu har to Processorer
som er på 1.0Ghz pr. styk glæder de to til sammen så 2,0Ghz?

Fra : Bruno

Dato : 17-06-06 17:31

Dennis wrote:
> Hej
> jeg ville lige spørger om hvis man nu har to Processorer
> som er på 1.0Ghz pr. styk glæder de to til sammen så 2,0Ghz?

Nej. Men spørg i en hardware gruppe, dit spørgsmål høre ikke hjemme her
hvor det handler om computerspil.

Mvh

Bruno

Fra : Dennis

Dato : 18-06-06 18:11

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Nej. Men spørg i en hardware gruppe, dit spørgsmål høre ikke hjemme her
> hvor det handler om computerspil.
>
> Mvh
>
> Bruno
Hej Bruno
Det er med hensyn til spe. på spillene, hvis der står på spillet at der skal
en 1,5 Ghz. Processorer til kan det så køre med en dual Processorer på 2 X
1,0Ghz.
Mvh
Dennis

Fra : Ding-Dong

Dato : 18-06-06 18:25

Dennis skrev i en meddelelse
> [...]
> 1,0Ghz.
Spørg i en hardware gruppe, dit spørgsmål høre ikke hjemme her
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Bruno

Dato : 18-06-06 18:43

Dennis wrote:
> [...]
> en 1,5 Ghz. Processorer til kan det så køre med en dual Processorer på 2 X

Med ganske få undtagelser så vil spil ikke udnytte mere end en
processor, men hvis et spil står som krævende 1.5 Ghz så vil sikkert
også køre med 1 Ghz blot er det ikke sikkert det køre så godt.

Hent evt. en demo af spillet inden du køber.

Mvh

Bruno

Fra : Dennis

Dato : 18-06-06 18:52

> [...]
> også køre med 1 Ghz blot er det ikke sikkert det køre så godt.
>
> Hent evt. en demo af spillet inden du køber.

Mange tak Bruno =)