100 FPS i CS?
Fra : Brian Hansen

Dato : 17-06-06 16:11

Hey there.

Købt ny pc og så skal der jo games lidt CS igen, men kan ikke nå de 100 FPS, ligger på omkring de 60?
Har gemt min config fra tidligere, sat til max 101 og smidt den i cctrike mappen.
Så vidt jeg kan se er Lodret Synkronisering slået fra, køre nu med nVidia, havde ATI før.

Hvad er der galt, noget jeg har glemt?

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Bruno

Dato : 17-06-06 17:33

Brian Hansen wrote:
> [...]
> Så vidt jeg kan se er Lodret Synkronisering slået fra, køre nu med nVidia, havde ATI før.

Det kan være alt muligt, prøv og skriv i en hardware gruppe og fortæl
dem så lidt detaljer om din computer.

Mvh

Bruno

Fra : BuFFerz

Dato : 18-06-06 11:32

Brian Hansen skrev:
> [...]
> Så vidt jeg kan se er Lodret Synkronisering slået fra, køre nu med nVidia, havde ATI før.

Er det også slået fra på skrivebordret ?

If you have VSYNC on and your desktop refresh rate is set to 60, the
maximum FPS that you will see while in game is 60FPS, even if you have
fps_max 72 set.

Fra : Brian Hansen

Dato : 18-06-06 20:39

BuFFerz skrev i en meddelelse:

> Er det også slået fra på skrivebordret ?

Yup, hvis det er egenskaber for skærm du tænker på.

> If you have VSYNC on and your desktop refresh rate is set to 60, the maximum FPS that you will see while in game is 60FPS, even if
> you have fps_max 72 set.

Køre 100 hertz i Windows, så ikke det der er galt.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Peter T.

Dato : 18-06-06 21:07

Brian Hansen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Køre 100 hertz i Windows, så ikke det der er galt.

De 100hz i windows har intet med spillets skærmoutput at gøre.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 16. juni 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 62/25 (71%). Streaks: wins/losses/current 13/4/2 wins

Fra : Brian Hansen

Dato : 18-06-06 21:35

Peter T. skrev i en meddelelse:

> De 100hz i windows har intet med spillets skærmoutput at gøre.

Hmm... Forstod bare på ham at hvis skærmen var sat til til f.eks 60 hertz,
så blev det ikke højere i CS, men hvad ved jeg?...

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Peter T.

Dato : 18-06-06 21:49

Brian Hansen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hmm... Forstod bare på ham at hvis skærmen var sat til til f.eks 60
> hertz, så blev det ikke højere i CS, men hvad ved jeg?...

Doh. Jeg havde ikke læst bufferzs svar rigtigt. Så tag ikke mine ord for
gode varer. :)

Fra : Brian Hansen

Dato : 18-06-06 22:35

--