Navigation
Fra : Ukendt

Dato : 17-06-06 14:35

Hej
Jeg skal til at have en ny GPS, men er lidt i vildrede om hvilket jeg skal
invistere i.
Det skal kunne tilsluttet Baehr's interkom uden problemer, og kunne flyttes
til bilen.
Jeg har set på TOMTOM men der skriver de kun om blåtand overførsel af lyd,
og det har ikke min interesse.
Garmin Quist2, har jeg også været omkring.
Hvad skal jeg vælge?

--
Venlig hilsen
Bo Stange

Fra : Thomas

Dato : 17-06-06 15:13

"Bo Stange" <hanbo(snabela)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og det har ikke min interesse.
> Garmin Quist2, har jeg også været omkring.

Skal den være vandtæt, så er der ingen vej uden om Garmin Quest. Jeg ville
vælge den (og helst version II9. Jeg ville ikke vælge en GPS med harddisk.
Den er for sårbar på en mc efter min mening.

/Ths.

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 17-06-06 16:41

Thomas <t@pp.se.invalid> wrote:

> [...]
> vælge den (og helst version II9. Jeg ville ikke vælge en GPS med harddisk.
> Den er for sårbar på en mc efter min mening.

Hejsa

vi har købt en Quest 2. Den fungerer rigtig godt. Dog er den af og til
lidt langsom fx. når man lige starter den op indtil den har fundet
satlitterne. Overordnet ville jeg ikke vælge anderledes i dag. Jeg
foretrækker Garmin over Tomtom efter at have haft 2 forskellige tomtom
systemer.

/Anna

--
http://homepage.mac.com/anna.andersen/blog/anna.html

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-06 18:59

> [...]
> og det har ikke min interesse.
> Garmin Quist2, har jeg også været omkring.

Hej Bo

Du kan også vælge at smide spørgsmålet her

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Anders Majland

Dato : 18-06-06 12:13

> Det skal kunne tilsluttet Baehr's interkom uden problemer, og kunne
> flyttes til bilen.

Kan du leve uden talte anvisninger så kig også på garmin gpsmap 60SCx

Sådan en er jeg meget glad for.

/A

Fra : Mikkel Ilve

Dato : 19-06-06 23:30

På hjemmesiden www.gpsw.co.uk kan du købe en Streetpilot III med motorcykel
og bil-holder til 150 £ - det er røv-billigt!

Det er en god og fornuftig vandtæt GPS der sagtens kan bruges på MC.
Knapperne er store nok til at de også kan betjenes med handsker på.

Stikket til lyden minder om et mini-jack, men er lidt mindre. Mon ikke en
elektronikforretning (f.eks. www.brinck.dk ) kan hjælpe dig.

Med venlig hilsen

Mikkel Ilve

Fra : Anders Majland

Dato : 20-06-06 09:43

> På hjemmesiden www.gpsw.co.uk kan du købe en Streetpilot III med
> motorcykel og bil-holder til 150 £ - det er røv-billigt!

Ja det er et rigtig godt tilbud - og det er endda med v7 softwaren som
gratis kan opgraderes til v8.

Dog skal der nok købes et større memorykort til den 128MB rækker ikke til
meget af Europa.

/A