Skærme
Fijala 3554
hvilken fladskærm til spil?
Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 17-06-06 09:45

Hej.

Jeg leder efter en ny skærm. Den skal kunne bruges til at spille på.

Krav:
min 19" 1280*1024
max 4500 kr.
TFT fladskærm
Flimmerfrit billede
Ingen slør (hurtig responstid)

Hvilke mærker er gode og hvilke skal man holde sig fra?
Alle råd er velkkomne, måske er mine krav urealistiske, så vil jeg
gerne høre hvad jeg skal gå efter i stedet?

Fra : Svend

Dato : 17-06-06 09:48

Christian Møller Nielsen wrote:
> Hej.
>
> Jeg leder efter en ny skærm. Den skal kunne bruges til at spille på.

Hej

Jeg er selv tilfreds med min vx922. Prøv at kigge på den.

--
Svend

Fra : Mogens

Dato : 17-06-06 10:21

On 17 Jun 2006 01:44:55 -0700, "Christian Møller Nielsen"
<cmnielsen05@gmail.com> wrote:

> [...]
>Alle råd er velkkomne, måske er mine krav urealistiske, så vil jeg
>gerne høre hvad jeg skal gå efter i stedet?

Med en Viewsonic VX924 bliver du ikke skuffet.
Jeg spiller selv en del, bl.a. Battlefield 2 og billedet står
bare knivskarpt, også når tingene bevæger sig hurtigt.
Til alm. PC brug og visning af DVD film er den også
helt i top.

Jeg var så heldig at finde den i Elgiganten på tilbud til
kun 2500 for en måned siden. Normalprisen samme
sted er vistnok omkring 3200.

VX924 er bare en kanon skærm som jeg kun kan
anbefale.

mvh Mogens

Fra : Hagar

Dato : 17-06-06 11:09

"Christian Møller Nielsen" <cmnielsen05@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg har lige købt 2 af denne her i sort
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=198592 De er formidable til spil,
og så er der 3 års pixel garanti på, og med det du vil give, så kan du få 2

Responstis, sølle 4ms

Hagar

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 18-06-06 16:22