Spamhilator begge profiler
Fra : Malene Hald

Dato : 17-06-06 09:07

Jeg har installeret Spamhilator, og det virker som et ganske fint
spam-program. På min profil på computere (win xp). Men når jeg logger på min
kærestes profil, får vi straks en række meddelelser om, at diverse porte
allerede er åbnet, og at vi skal konfigurere det i mailprogrammet og i
Spamhilator. Jeg har ledt efter en indstilling i Spamhilator, men kan ikke
hitte det. Da jeg installerede programmet "fandt" det også kun en konto
tilknyttet computeren (min), og ikke min kærestes - kan det have noget med
det at gøre?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh

Malene Hald

Fra : J.K.Arning

Dato : 17-06-06 13:50

On Sat, 17 Jun 2006 10:07:12 +0200, Malene Hald wrote:

> [...]
> tilknyttet computeren (min), og ikke min kærestes - kan det have noget med

Nu kender jegikke det aktuelle program men det fungerer formentligt som de
fleste andre af den slags. Detprogrammet gør er at koble sig ind imellem
mailserver og mailprogram som en form for proxy. Når du så skifter profil /
konto på xp starter du en ny version af spam programmet op men den "gamle"
version kører stadigt og det kan softwaren ikke finde ud af.

Der er formentligt ikke andet at gøre end at looge helt af den ene xp konto
før du starter den anden op.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::
"Det er noget helt særligt at have sex i naturen. Pludselig ligger man der