Reparation/udskiftning af tørdragtlynlås
Fra : Carina

Dato : 16-06-06 22:07

Ohøj,

hvor får man det ordnet og hvad koster det? (Har for nogen tid siden hørt
priser der fik det til at sortne for øjnene...).

Venligst

Fra : Thomas Andersen

Dato : 17-06-06 10:07

Det kommer lidt an på lynlås typen... om det skal være en heavy duty... om
det er en speciallynlås (som fx. på Unisuit).

Men omkring 1500,- for en "almindelig" hvis jeg husker ret - jeg vil dog
ikke hænges op på det :)

Aquatic marine har skiftet et par stykker for mig i tidens løb, og det har
jeg været udemærket tilfreds med.

--
Mvh. Thomas Andersen
www.dykkerservice.dk

Fra : Henrik Manley

Dato : 17-06-06 20:34

> hvor får man det ordnet og hvad koster det? (Har for nogen tid siden hørt
> priser der fik det til at sortne for øjnene...).

Vi køber lynlåse hos producenten for £2 plus £0,2 per cm for medium duty,
ca. 15% ekstra for heavy duty. Så skal du bare have noget lim og klister den
i...

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Henrik Manley

Dato : 18-06-06 07:30

> Vi køber lynlåse hos producenten for £2 plus £0,2 per cm for medium duty,
> ca. 15% ekstra for heavy duty. Så skal du bare have noget lim og klister
> den i...

UPS!

£20 plus £0,2 = £40 for 100 cm

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk

Fra : CC

Dato : 18-06-06 10:09

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message

> UPS!
>
> £20 plus £0,2 = £40 for 100 cm
>
> --
> Henrik Manley
> email m@nley.dk http://bends.dk
> Klub: http://havbasserne.dk
> "Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse

Hold da op!!! det er billigt (også selvom det er £ 20) - det er ikke sådan,
at du har et link??

kr. 1500 lyder i øvrigt helt vildt - har købt lynlåse hos Claus Drescher i
Kolding for mellem kr. 600 - 900 (ikke heavy duty).

Iøvrigt, er det lettere selv at lime lynlås i trilaminatdragt end hals og
armmanchetter, så de penge kan man måske godt spare, hvis man har modet til
selv at rode med det.

hilsen
Claus

Fra : Thomas Andersen

Dato : 18-06-06 14:25

Det er ikke vildt, det var en unisuit = special lynlås..... og desuden nogle
år siden, så det kan godt være jeg husker nogle hundrede kroner forkert ;)

....og mht. til selv at gøre det.... det er jeg for doven til ;)

--
mvh. Thomas N. Andersen
www.dykkerservice.dk