At komme ud af bil i Godfather?
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 16-06-06 21:11

Har hørt at nogle har haft problemer før, men kan ikke finde tråden. Alt
hjælp ville være værdsat..

Fra : Jubii

Dato : 16-06-06 23:48

On Fri, 16 Jun 2006 22:10:43 +0200, "Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk>
wrote:
in dk.spil.computer
>Har hørt at nogle har haft problemer før, men kan ikke finde tråden. Alt
>hjælp ville være værdsat..

Spil det originalt, så er det løst.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 17-06-06 09:43

Jubii wrote:
> On Fri, 16 Jun 2006 22:10:43 +0200, "Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk>
> wrote:
> in dk.spil.computer

> Spil det originalt, så er det løst.
Der findes vist en patch der fikser dette.

Fra : Jubii

Dato : 17-06-06 17:42

On Sat, 17 Jun 2006 10:42:42 +0200, Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> wrote:
in dk.spil.computer

>Der findes vist en patch der fikser dette.

Så er det OT i denne gruppe.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 17-06-06 22:43

Jubii wrote:
> On Sat, 17 Jun 2006 10:42:42 +0200, Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> wrote:
> in dk.spil.computer

> Så er det OT i denne gruppe.
Ikke når jeg snakker alm. patch. ;)

Fra : Jubii

Dato : 18-06-06 12:34

On Sat, 17 Jun 2006 23:42:39 +0200, Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> wrote:
in dk.spil.computer

>Ikke når jeg snakker alm. patch. ;)

Der findes ingen officiel patch, så når du snakker patch til spillet er det for
crackede versioner og de er OT her.

Spillet skal spilles i original version, punkt slut.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-06-06 22:23

Jubii wrote:
> [...]
> crackede versioner og de er OT her.
>
> Spillet skal spilles i original version, punkt slut.
Ja det kan jeg da kun være enig med dig i. Jeg troede sgu der var en
patch.. hmm hva fa'en er det så lige jeg har patchet?

Fra : Jubii

Dato : 19-06-06 11:02

On Sun, 18 Jun 2006 23:22:52 +0200, Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> wrote:
in dk.spil.computer

>Ja det kan jeg da kun være enig med dig i. Jeg troede sgu der var en
>patch.. hmm hva fa'en er det så lige jeg har patchet?

EA har ingen patch, så forføj dig til en piratgruppe med dine råd.
At personer har en kopi hvor de ikke kan komme ud af biler er en fæl afsløring
af at spillet er cracket eller ikke er originalt.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-06-06 11:38

Jubii wrote:
> [...]
> At personer har en kopi hvor de ikke kan komme ud af biler er en fæl afsløring
> af at spillet er cracket eller ikke er originalt.
Så så rolig nu mulle. Jeg sidder selv med en original version. At jeg så
tager fejl mht en patch, gør mig ikke en dårlig person.. vel?

Fra : Jubii

Dato : 19-06-06 18:47

On Mon, 19 Jun 2006 12:37:30 +0200, Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> wrote:
in dk.spil.computer

>Så så rolig nu mulle. Jeg sidder selv med en original version. At jeg så
>tager fejl mht en patch, gør mig ikke en dårlig person.. vel?

Tja, du tror måske jeg tror dig.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-06-06 22:09

Jubii wrote:
> On Mon, 19 Jun 2006 12:37:30 +0200, Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> wrote:
> in dk.spil.computer

> Tja, du tror måske jeg tror dig.
Næ det gør jeg ikke for jeg har intet at skulle bevise overfor dig. Jeg
gad manden et råd efter bedste overbevisning.

Fra : Silver

Dato : 17-06-06 20:17

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Har hørt at nogle har haft problemer før, men kan ikke finde tråden. Alt
> hjælp ville være værdsat..

Spørg i alt.dk.warez, der kan du hurtigt få hjælp til problemet.

Mvh
Silver.

Fra : Jubii

Dato : 18-06-06 12:37

On Sat, 17 Jun 2006 21:17:20 +0200, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:
in dk.spil.computer

>"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>
>Spørg i alt.dk.warez, der kan du hurtigt få hjælp til problemet.
>
>Mvh
>Silver.

Han fik løsningen 2½ time efter han spurgte.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 18-06-06 17:00

Tak for hjælpen... Da jeg installerede spillet uden nocd-crack duede det
fint.
PLejer bare at gemme spillene væk, når jeg har installeret dem :P