Onanere i naturen
Fra : Bo

Dato : 16-06-06 21:09

Vi er nogle fyre som sammen onanere ret tit, når vi er på besøg hos
hinanden.
Vi kom til at tænke på om vi må onarere i naturen, bag noget buskads ved
stranden, vi er klar over at vi ikke må stille os frem så andre kan se på,
det er jo forbudt. Vi bader og soler os nøgne og vi glatbarbere også
hinanden. Vi er meget spændte på et svar.
vh Bo, Carsten, Knud, Søren

Fra : tpct

Dato : 16-06-06 23:14

En tur forbi lægen ville da ikke være helt af vejen....

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-06-06 02:54

On Sat, 17 Jun 2006 00:13:30 +0200, "tpct" <txt@YYYc.dk (slet YYY)>
wrote:

>En tur forbi lægen ville da ikke være helt af vejen....

tjaa hvorfor i grunden det - som teenager spillede jeg den af i 3 kms
højde på lokumet i en dc9 -sas maskine.

--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-06-06 23:37

On Fri, 16 Jun 2006 22:08:46 +0200, "Bo" <Bo@hus.dk> wrote:

> [...]
>det er jo forbudt. Vi bader og soler os nøgne og vi glatbarbere også
>hinanden. Vi er meget spændte på et svar.

jamen det lyder da eksotisk - hvad for et svar ku du tænke dig ?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-06-06 01:21

"Bo" <Bo@hus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er jo forbudt. Vi bader og soler os nøgne og vi glatbarbere også
> hinanden. Vi er meget spændte på et svar.

Ja det lyder da som om I er spændt op til lir.

Lars

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-06-06 13:48

Bo wrote:
> [...]
> kan se på, det er jo forbudt. Vi bader og soler os nøgne og vi
> glatbarbere også hinanden. Vi er meget spændte på et svar.

Gå meget dybt ind i skoven, hvor i stort set er sikker på ingen kommer (lad
een evt få en pause til at holde vagt)

Uden denne omhu risikerer i at få en blottersigtelse på halsen.

(sæt også en til at holde vagt når i barberer hinanden - hvis altså i bruger
gammeldags ragekniv. En vildfaren hjort eller lavtflyvende stær, skulle
nødig være årsag til kastration eller amatørkønsskifteoperation.)
--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Pettersen;Roald

Dato : 17-06-06 15:14

Dette er postet i både dk.snak.seksualitet og dk.admin.netmisbrug
Svar på dette bliver ikke automatisk postet dk.snak.seksualitet

Bo skrev:

[alt snippet]

Jeg mistænkte indlæget for at være chikane,
så jeg henvendte mig til Bo's mailadresse,
som returnerede min henvendelse med "mailbox exceeded".

Spørgmålet er om jeg så skal opgive
eller er der noget andet jeg kan gøre?

Headere til Bo's indlæg (email er x'et):

Fra : sdsf

Dato : 17-06-06 20:49

"Pettersen;Roald" <roald@nomail.invalid> skrev i en meddelelse news:873be3c1j9.fsf@rgpdesk.worm...
> [...]
>
> [alt snippet]
> så jeg henvendte mig til Bo's mailadresse,
> som returnerede min henvendelse med "mailbox exceeded".

Jeg synes ikke du skal opgive at komme med Bo, Carsten, Knud, Søren
ud i naturen for at onanerer.

Du kan måske prøve at komme i kontakt med Bo via nyhedsgruppen her.

Fra : Pettersen;Roald

Dato : 17-06-06 21:49

> Jeg synes ikke du skal opgive at komme med
> Bo, Carsten, Knud, Søren ud i naturen for at onanerer.
>
> Du kan måske prøve at komme i kontakt med Bo via nyhedsgruppen her.

Det er jo lige det, han svarer jo ingen her,
det meget mystisk. Han er lidt af en lurer.

Fra : Ulvir

Dato : 18-06-06 00:00

Bo wrote:

> Vi er nogle fyre som sammen onanere ret tit, når vi er på besøg hos
> hinanden.
..
> vh Bo, Carsten, Knud, Søren

Natural Born Wankers Unite!