Service manual til Kawasaki Z750s
Fra : Carsten JvT

Dato : 16-06-06 19:09

Hejsa.

Jeg leder efter en service manual til min Kawasaki Z750s årgang 2005.

Jeg har fundet en via en amerikans hjemmeside, men det bliver måske for dyrt
at få hevet gennem told, moms, og andre EU afgifter.

Haynes har desvære ikke lavet en til min MC (endnu?). På nettet har jeg
opstøvet en service manual til en z750 årgang 2003 som PDF, som jeg regner
med er bedre end ingenting. Jeg fandt også en til min model, den var bare på
Italiensk...

Derfor, er der nogen herinde der ved hvor jeg kan anskaffe mig en sådan
manual ? ( evt. en kopi )

På forhånd tak,

MCarsten

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 16-06-06 21:49

Carsten JvT wrote:
> [...]
> model, den var bare på Italiensk...
>
> Derfor, er der nogen herinde der ved hvor jeg kan anskaffe mig en

Så vidt jeg ved er der INGEN forskel på z1000 og z750 mellem årene, bortset
fra evt. lidt plastik på z750.
--
M V H

Peter Jakobsen